Jaa de tijd gaat hard? Doe je mee met MvM of heb ik daar overheen gelezen? Ik ga even mijn vlees opzetten!
je vlees opzetten? in de ochtend???? oh word al misselijk bij het idee. ik doe mee met mvm! alleen niet de gehele 12 weken!
Mogge! @ Sam : de eerste dag van je ongi is de eerste dag van je nieuwe cyclus. De eerste dag van je ongi is de eerste dag dat je rood bloed verliest, dus geen voorafgaand bruinverlies/spotting. Als ik dus vandaag wat bruin verlies, morgen rood verlies, dan is morgen dag 1 van de nieuwe cyclus. Mensen die het anders tellen, zitten niet helemaal goed
Nou Kim daar hoef je niet zwanger voor te zijn Ik heb dat sowieso al. Vroeger vaak gehad als ik uit bed kwam, mn vader het vlees al aan het braden was.. Daar kan ik ook niet zo goed tegen !! Gaat snel he Kim? Nog 5 w en 5d en dan wordt Jildou 1
Wic, neej het ging mij om de laatste dag ! Nou hier meteen flink rood dus dat scheelt !! Bah, ben ik buiten om met de honden te gaan wandelen, gaat het onweren, dus snel honden plasje laten doen en eerst maar eten dan, gaan we zo nog wel ff eruit !!
oh meiden. wat een stom idee zeg. heb aangeboden voor vrienden een taart te maken voor hun zoontje die 1 word. maar ik word al misselijk bij het idee. bah. kan ook niet meer op het forum kijken want word helemaal misselijk als ik naar die taarten kijk. nou ja maar ff doorbijten want kan natuurlijk niet vertellen dat ik zwanger ben nog
even snel tussendoor: contractbespreking is verschoven naar volgende week vrijdag. leidinggevende is ook net een dag terug dus...
Kim, ik ben hachee aan het maken voor Mike. Aangezien ik om 15.00 bij Missy moet zijn (krijgt Mirena vandaag en had niemand anders om mee te gaan) ga ik het anders niet redden om het goed gaar te krijgen
Blondsteenbokje, fijn dat het een week opgeschoven is nu je zo'n baaldag hebt. Kan je haar nog even een week laten zien wat je ook al weer in huis hebt, voor het geval ze dat vergeten was in haar vakantie. Truus, dikke knuffel. Niet fijn zo'n baaldag. Ik doe de Buzz weg, omdat ik er nu misschien nog leuk geld voor kan krijgen en we toch niet gaan voor een tweede en ik een degelijke buggy aan wil schaffen. Mieke, nog even de drukte volhouden, je mag over een paar weekjes gaan genieten op port zelande. Sam, niet lekker zo'n leegloop he, heb het van het weekend gehad. Tegenwoordig ben ik veel erger ongesteld dan voordat ik zwanger was, heb de neiging elk halfuur mezelf te verschonen. Hoe ging het met Kyra vannacht? Ben je er nog uit gemoeten? Zo, nu gaan we even naar Kruiningen, kijken voor een nieuw hok voor ons konijn.