Wic, aggosie naar die wondjes, maar wel een lieve foto hoor! Meiden met baaldagjes, knuffieknuf! Steenbokje, wat denk je zelf, wordt je contract verlengd? Kim, oeps hihi even een knijper op je neus dan maar. Truus, lekker hachee, heb ik al in geen eeuwen gegeten. Taby, groot gelijk, nu krijg je er nog een leuk bedrag voor en is ie nog niet zo oud. Ik ben heel tevreden over de Titanium buggy. Maar de Buzz is toch eigenlijk ook een soort buggy? Sam, sterkte met je leegloop!?
Hoi Meiden, Bedankt voor het blazen! En.... het heeft gewerkt hoor! 0,2 graad omhoog zelfs! (wat mij weer zo enthousiast maakte om een testje te wagen, en nog steeds maagdelijk wit ) Maar ik heb nog steeds goede hoop ! ! ! Komt goed! Tís tenslotte nog maar dag 9 en tot nu toe had ik op dag 10 vaak pas een licht streepje. Truus en Steenbokje, succes met de baaldag. Zo en nu even wat HCG'tjes vangen. *VANG*VANG*VANG*
TABY: Hier idd ook flink ongi nu na de zwangerschap !! Doet me ook flink zeer, dus zo maar weer pcm ! Wat betreft mn nacht. Rotnacht gehad. Jildou heeft hele avond gekrijst tot gisteravond half 12, toen nog slokje gehad en toen gelukkig tot half 6 in slaap gevallen.. En daarna tot 8 uur. Kyra had ik de wekker voor gezet om 2 uur, maar om half 2 piepte ze en zijn we alsnog naar buiten gegaan! Verder heeft ze tot kwart voor 8 geslapen dus op zich niet verkeerd.. Maar m'n ene borst doet nogal zeer, heb een hard stuk erin. Vannacht al een kersenpit ertegen aangehouden en vanochtend de sproeier erop. Maar is nog niet over
Van mij nu ook hoor Maranka.. HAHA zit ik te zeuren om dat ene testje te veel, jij bent pas echt erg .. Dat je niet helemaal gek wordt !
miss, niet lullig bedoeld hoor, maar vind je een mirena zetten zo eng dat truus mee moet om je handje vast te houden? Volgens mij is het een eitje in vergelijking met een heleboel andere zaken zoals de onderzoeken van truus of allerlei puncties die steenbokje heeft gehad...
@Tipp, nou ieder mens ervaart het anders toch. Ik heb die dingen van Truus of Steenbokje niet meegemaakt dus ik vind een Mirena zetten dan al eng he. Is ieder voor zich toch?
ja ach, misschien ben ik wat harder, maar wat ik uit de verhalen heb begrepen is het een fluitje van een cent. Maar goed, ik vind het dan wel heeeeeel erg superlief van truus dat ze met je meegaat op haar extra vrije dag! Ze offert zich toch maar op
Ik ga mezelf en Jasper klaar maken voor een dagje naar mijn moeder. Nu mijn pa hier de hele tijd zit te verbouwen zit zij steeds alleen. Ook veel leuker voor Jasper. Kan ie lekker op de camping rennen.
@Tipp, je geeft me nu wel een rot gevoel moet ik eerlijk zijn. Je doet t een beetje doen overkomen alsof ik niet moet zeiken en hun allemaal veel ergere dingen hebben meegemaakt en ook niet liepen te zeuren.. Maar zou dat dan betekenen dat ik iets wat voor mij nog onbekend is niet eng of spannend mag vinden, omdat ik nog niks ergs heb meegemaakt?
AAAH wat lief Missy! Missy je hebt gelijk hoor, is ieder voor zich. Ik ben niet iemand die snel iemand daarvoor mee zou nemen, maar zou er wel erg tegenop zien! Lief hoor Truus!!