Je mag het best spannend vinden, ik laat je alleen zien dat er nog ergere dingen zijn dan het zetten van een mirena... That's all, het is echt niet mijn bedoeling je een schuldgevoel aan te praten...
trouwens als we het nu toch even over niet zeuren hebben, ik heb dat hier ook vaker dan me lief is te horen gekregen hoor. Iedereen denkt wel eens, "god heb je haar weer, zeur niet zo" Dat schijnt menselijk te zijn
@Tipp, ik hoop dat ik nooit iets ergers hoef mee te maken.. Maar omdat ik dit eng vind, hoeft niet te betekenen dat ik nooit wat heb meegemaakt. Alleen dat relativeer ik misschien weer anders dan jij. Bedoel, Mike heeft toch ookal in t ziekenhuis gelegen en alles, maar daarom kan ik t nog wel eng vinden om in me eentje een spiraal te laten zetten.. Pff.. wat een gedoe zeg. Voelt net alsof ik me moet verantwoorden dat ik t fijn vind dat me vriendinnetje Truus meegaat..
oh god, gaan we weer op die toer? Nee IK ben de gene die niks heeft meegemaakt zeker? En steenbokje of maranka? Kom op zeg... Dus ik relativeer niet? Ok, ik zal relativeren. Er is niks aan de hand, ik voel me prima, er is nooit wat gebeurd, alles is altijd fijn, makkelijk en positief...
Zo Truus heeft gesproken. Missy, veel Succes. Tipp, zodra ik hier ook maar iets van rood zit, gaat het linea recta naar jou. En meiden........ MORGEN WEER EEN NIEUWE DAG ! ! ! !
Tipp, meid niet doen. Nu heb je alleen jezelf ermee. Gooi het er dan gewoon maar lekker uit dat je vandaag niet lekker in je vel zit en praat over wat JOU dwars zit. ( ik kan je verdriet en pijn tot hier voelen )
@Tipp, dat zeg ik toch niet.. Ik zeg alleen dat wat IK eng/erg vind, voor een ander wel complete onzin kan zijn. En andersom ook.. Maar dat ik dat ieder voor zichzelf laat en daar dus geen reactie of opmerking op geef. En als je een kutdag hebt, mag dat altijd.. En mag je er altijd over "klagen" had nu alleen t idee dat ik t allemaal even op me dak kreeg. En dat vond ik niet eerlijk.
missy, bij mijn eerste berichtje zei ik al dat het niet lullig bedoeld was, dat ik het me alleen afvroeg... Jij maakt er meteen drama van... Goh maranka, dan is het wel heel heftig als het tot bij jou voelbaar is
Dan mag Tipp dat gewoon zeggen toch? Maar niet zo op Missy. Ik snap Missy helemaal, zou me ook aangevallen voelen. En dat het een godswonder moet zijn dat een vriendin ff met haar mee wil gaan! Dat vind ik alleen maar heel lief van Truus! Daar ben je dan toch ook vriendinnen voor? Zo en nu ben ik weer stil !! Vind Tipp ook lief hoor !!
Missy, nogmaals veel succes. Tipp, jij een enorme dikke knuffel. Huil maar eens lekker uit. Hoop dat het oplucht. En als je een schouder zoekt, dan stuur je maar gewoon een sms. Doen hoor!
@Sam, zo voel ik me ook.. Maargoed, klaar. Heb er verder niks meer over te zeggen, heb mijn gevoel geuit en Tipp ook. Dus klaar gewoon nu dan. En natuurlijk mag Tipp zich enorm klote voelen en mag ze dat hier neerzetten. Daar zijn we toch voor.. Alleen zeg dat dan gewoon van sorry meiden, voel me klote dus misschien komen dingen anders me keel uit. Dan is er misschien meer begrip voor ALS er dan iets verkeerds kan vallen of opgevat kan worden.
thanks maranka! MISSY IK ZEG HET NOU NOG 1X TEGEN JE! IK SCHREEF BIJ MIJN 1E BERICHTJE "NIET LULLIG BEDOELD, MAAR..."
Meiden het blijft natuurlijk wel geschreven taal. En dat wordt nu eenmaal niet altijd zo geinterpreteerd zoals het door de schrijver bedoelt is. Maar volgens mij kunnen we er nu wel een punt achter zetten geloof ik. Iedereen heeft geloof ik zijn zegje wel gedaan. Dan ga ik nu echt mijn spullen pakken.