Tinkerbel, als je hier toch bent mag je wel wat feeeenstof in het rond strooien, misschien brengt het geluk...
Zeg, hoe is het met je twee schatten vandaag. Ik heb een theorie. Jij hebt vandaag PMS en dus komt je ongi snel.
welke 2 schatten? PMS is toch POST menstruatie dinges? Dus NA je ongi? Maar, leuke theorie Ik hoop dat je gelijk hebt... Maar ik ga morgen toch maar even naar de ha... Ik vind dit niet grappig meer. En ik ben als de dood dat de cyclus van mijn moeder erfelijk is. Die had maar 1x per jaar een eisprong, en ik was dus echt een lucky shot. En voor christine heb ik nooit een ei vast kunnen stellen, in de cyclus van christine wel, en nu ook steeds niet met zekerheid...
Tipp, dat klnikt eng hoor. 1X per jaar een eisprong. Hoop echt voor je dat je het mis hebt. En toen was er w.s. niet veel aan te doen. Maar tegenwoordig gelukkig wel hoor. PMS , PRé menstruatie syndroom Christine en Thomas natuurlijk!
Nee het is PRe Menstrueel Syndrome... Het is maar goed dat ik je effe die schop onder je kont heb gegeven vanmorgen he
ah, ik ging altijd uit van POST... nou ja... we zien wel, hoop dat je gelijk krijgt. Ik hou al een tijdje rekening met het ergste. En dat er iets niet goed is staat vast... Zulke lange cycli zijn niet normaal...
ja truus heeft me de doorslaggevende schop gegeven. En mijn arme mama voelt zich zo schuldig nu... En thomas weet niet dat ik me zorgen maak... ik heb het weer lekker voor elkaar... Ik wilde het hem niet vertellen, hij wil zo graag 3 kinderen voor hij 50 is...