ach tipp het kwam gewoon een beetje ongelukkig je strot uit. hahahahaha heb ik gelukkig nooit last van hahahahaahhahaha ik ga mijn meisje ophalen en boodschapjes doen. mag ik ff klagen, IK BEN ZOOOOOOOOOOOOOOOO MISSELIJK. zo dat is ff mijn systeem uit,. zal het nu een jochie worden? ben namelijk heel anders zwanger bij donique nergens last van gehad! ik ben weg kussies p.s. missy ik zou ook graag iemand mee willen hoor. vind dat gefrots maar niets en is dan toch prettig als je je prettig voelt als er iemand is die je kan steunen! dikke kus en succes vanmiddag! goed ontspannen dan is het vast zo voorbij!
Zou kunnen Kim !!! Dikke knuf voor jou en hopelijk snel minder 'm' !! Idd Missy Heel veel succes vanmiddag! Dikke knuffel!!
nee kim, gelukkig zeg jij altijd het goede op het goede moment. En natuuuuuuuurlijk mag jij klagen. Misselijkheid is ook errug vervelend...
ja, ik hoop zo dat er niks aan de hand is. Maar dat zal wel niet... Zucht, werden we allemaal maar zo makkelijk zwanger als kim...
Thnx Kim!! Ik was bij Mike alleen de eerste 4 maanden misselijk.. Maar me moeder was bij mij niet misselijk en kreeg dus een meid. En bij de 2e x was ze strontmisselijk de hele dag door en dacht ik krijg nu een jongen. Droeg ook anders... maar toch ook echt een meid. @Tipp, ik had 2 cyclussen voor Mike een cyclus van 72 en 74.. En die laatste werd erna dus een vmk. En toen ik zwanger raakte van Mike had ik een cyclus van 32 dagen. De vk heeft toen gezegd dat die vmk mijn lichaam weer een beetje normaal heeft gemaakt.
sniffy, ja gelukkig weet jij wie er geluld heeft ik weet niet wie. maar weet wel dat volgende week op de vergadering niet leuk word. net als vanmiddag wordt het niet gezellig. leuk dat fenna op haar buik wil liggen, femke is de boel op haar zij aan het verbouwen zal zo even kijken of ik een foto er van kan laten zien.
blondsteenbokje heel veel suc6 met je contract bespreking. voor je het weet is het alweer 10uur vanavond. om half 3 zal aan je denken ik mag om 4uur voor m'n avondienst. zal weer een kl*te avond worden bah, het werk zelf is leuk dankbare mensen maar teamleider, planner en sommige collega's heeft iemand en dozijn behang over en lijm...... )
bah bah bah zeg moet je nog langer wachten . vorige bericht is niet meer van toe passing ben aan het bij lezen
Daarom zei ik gister dat je anders ff paar maandjes aan de pil kunt gaan om je cyclus weer wat normaal te krijgen?