LOL Ik zit net tegen Peter te vertellen dat we net nogal een discussie hadden vandaag. Zegt ie. Tja een lading vrouwen bij elkaar, gooi er nog een portie hormonen bij en het is klaar ! echt een mannenopmerking!
misschien wel een beetje waar maranka en ja mannetje kent mij te goed o tip: wat ik je vertelkde he over die papieren: zegd die waarom liggen die hier...is daar een reden voor
sorry maar nu er weer persoonlijk dingen tegen mij worden gezegd kan ik het niet laten te reageren! iedereen is anders en als mensen dat niet kunnen begrijpen is het pech voor hun en zullen hun ermee moeten leven. mij interesseerd het niet als er niet word gereageerd op mijn klaagzang. is gewoon om zelf het ff van me af te lullen. lekker boeiend. en inderdaad ik word blijkbaar makkelijk zwanger maar om daar nou de hele tijd opmerkingen over te gaan maken vind ik ook erg verveldn worden en komt op mij over alsof ik het niet mag en het mij misschien niet gegund word????? ik heb mijn portie wel weer gehad met een huilbaby en geloof me iedereen maakt wel wat mee. word er een beetje moet van dat iedereen de hele tijd op elkaar loopt te fitten. wees gewoon lief voor elkaar en begrijp dat niet iedereen elkaar begrijpt. het geschreven woord komt ook anders over en dat moet nou ook maar eens doorkomen. als iets vervelend overkomt vraag dan gewoon wat diegene ermee bedoeld goed? we schrijven al zo lang met elkaar . laat elkaar gewoon in elkaars waarde. lief zijn voor elkaar!
Jammer Kim, dat je er toch weer over begint. Ik had het gevoel dat we uitgepraat waren. Misschien was een pb richting Tipp beter geweest.
nou ja het maakt ook niet uit maar moest het wel even gezegd hebben. vind het zo jammer dit. ik reageerde misschien niet op tipp omdat ik er per ongeluk overheen heb gelezen. op werkdagen scroll ik altijd snel even overal langs! en dan probeer ik altijd zoveel mogelijk te onthouden. sorry tipp als ik het niet heb gezien.
Of misschien moet je nog even verder lezen Kim. dan snap je waarom ik het gevoel had dat alles weer koek en ei was. Nu wordt het weer aangewakkerd en dat is niet nodig. ( * ik doe mijn mond op slot nu over dit onderwerp* ) Kim, hoe gaat ie meid. Misselijkheid een beetje afgezakt. Heb je er al iets tegen geprobeerd. Steenbokje, beterschap meis. Doe je rustig aan.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh donique heeft toch een reactie op danoontje. zit al een half uur te huilen enn te overstrekken!!! misschiedn is het trouwens een idee om belangrijke dingen in een kleur te schrijven? doen we bij de aug mama's ook!