Fijn om even wat van je te horen Missy! Fijn dat alles goed is gegaan. Balen van die pijn !! Nou hier gewoon ongi, nou ja gewoon.. pffff zoveel pcm op een dag heb ik niet vaak geslikt. Zelfs weeën vond ik minder erg..
ZULLEN we ze samen in een kamertje zetten krijsen ? Jildou heeft denk ik wat last van de tandjes en misschien sprongetje ofzo:S
hallo dames, Een DIKKE KNUF voor iedereen die hem nodig heeft!!! @Daantje: heb je nou morgen je F.G.? @Truus: Joey leert Mike toch alleen maar goede dingen hè, hihi. Fenna is volgens mij weer uit d'r sprongetje. Ze dronk vandaag weer zonder protesteren bij mij. (ik zeg het nog maar niet te hard). Straks weer werken en morgen naar het zkh. Vannacht ben ik 'zwerf' moet dan op alle 3 de etages een beetje helpen. Dus lekker chillen hihi.
Wask weer ff ... lekker druk geweest vandaag, Faylinn was heel lief ( in tegenstelling tot de laatste dagen ) en gaf me tijd voor dit : Bekijk bijlage 11695
Wic, ik heb al een idee wat er speelt bij Faylinn... 17 mnd sprong! Joey was toen ook zo hangerig en jengelig. Wat een vrolijke Mei Tai!