Ach lieverd, dat was nu ook weer niet de bedoeling he dat dit het gevolg zou zijn. Kan me voorstellen dat je het dan heel ver weg wilt stoppen. Gelukkig heb je veel steun aan Bertje. Knuf.
Morgen meiden! Missy: fijn dat het goed is gegaan, balen van de pijn knuf! Tip: ik denk aan je vandaag maar dat weet je. Mik: gaat het iets beter met Donique vandaag? Wic: wat mooi weer! Truus: succes vandaag bij het CB! Monique: hoe is het met je zoontje? Domino: doe eens niet zo kinderachtig joh! meiden hier zit meer achter dan dat je denkt dus laat de reactie van tip, truus en wen maar gewoon. ik vind dat die gelijk hebben Daisy: van harte gefeliciteerd! gaan jullie nog wat leuks doen? LaLa: vervelend meis en ik kan je ooke cht geen goed advies geven. knuf!
even snel dan ga ik werken en ben ik er in de pauze weer. Truus: beter dan gisteren gelukkig maar nog niet helemaal fit. wel aan het werk maar kijk dus even hoe het gaat.
Daisy, gefeliciteerd met je huwelijksdag vandaag! En info zoeken kan idd ook info zijn over hoe het met iemand gaat. Steenbokje, succes met de sniffels! beterschap! Lala, ik hoop nog steeds op een spontaan wondertje voor jullie. En wil je de volgende keer iets minder hard blazen zeg. Ik heb geen oog dicht gedaan van dat gepuf! Toch bedankt! Het heeft alleen iets minder goed geholpen dan ik dacht en test (Ja, ik weet het Sam, je hebt gelijk!) was nog steeds niets op te zien. En nu begin ik zelfs te twijfelen aan de dag waarop ik met Jasper en * heb getest en ben tot de conclusie gekomen dat dat op dag 12 was. Nog twee dagen te gaan dus. Ik voel me nog steeds zwanger, mijn temp is hoog, dus nog alle kansen........ Tipp, ik denk aan je!
Oeh, had dit stukje ook bijna gemist. Wat kan ik er over vertellen?? Samantha heeft er ook last van. Verlatingsangst hier tot-en-met. Tranen met tuiten. We hebben haar vorige week moeten afleiden zodat ik snel achterlangs weg kon . Ook heeft ze van het een op het andere moment huilbuien waarbij ze zelfs op de grond gaat liggen . Helemaal in paniek is ze dan, en daar is geen aanleiding toe geweest. (Nu is ze ook wel bezig met tandjes hoor ) Krabben doet ze uit plezier... (au), en bijten (uit woede) doet ze niet meer sinds ik snel haar eigen handje in haar mond duwde toen ze net een grote hap uit mijn hand wilde nemen. Zal ff topic zoeken waar Truus het over had. Maar verder is het een schatje hoor
Hebben even voorbij middernacht wat leuks gedaan We gaan niet uit eten ofzo. Maar heb wel lekker eten in huis gehaald. Hoef vandaag maar een halve dag te werken, dus tijd zat straks om het klaar te maken . En ik kreeg een polshorloge. (Mijn vorige is al enige tijd zoekgeraakt, erg lastig op mijn werk).
Truus, hoe gaat ie met jou vandaag? Sam, wat heerlijk zo'n nacht! Kim, en jij hebt ook al zo'n lekkere nacht gehad. Fijn dat Donique weer een beetje tot rust is gekomen.
maranka ben vet voor je aan het duimen duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
Maranka, gaat lekker vandaag hoor! Straks lekker fietsen naar Joey, die moet naar de keuring. Daarna limonade halen en vanmiddag is mijn moeder er gezellig!
Klinkt als een leuke dag. Ik ga straks met Jasper fietsen en dan komt mijn moeder vanmiddag. Lijkt dus wel een beetje op jouw dag. Succes bij de keuring! Bedankt voor het duimen meiden. Ik test nu niet eerder dan vrijdag. Testjes zijn toch op!
Truus succes bij de keuring !! Ben benieuwd wat ze zeggen. Maranka, we duimen nog even !! HIHI . Ja begin je al te kennen geloof ik !! Ja heerlijk zo'n nachtje he ! Tipp: Heel veel succes vanmiddag!! KNUFFEL