En die van mij jeuken ook !! Tipp: Ja dat kan ik me voorstellen . Vond het ook zo ongezellig lijken, vind het nu net een gevangenis !!
een vriendin van mij is net door verwezen door ha. en die vertelde het aan haar dat ze bij een 1e 2 jaar wachten met door verwijzen en voor een 2e naar 4maanden al door verwezen. zij vond dit ook gek.
Wat vreemd Daantje, meestal is het bij een eerste na 1 jaar en bij een 2e volgens mij echt niet eerder, maar daar hoor ik nooit wat over !! Wel afhankelijk natuurlijk hoe het bij de eerste is gegaan..
nee meiden dat is niet gek en helaas heel normaal tegenwoordig. voor een eerste verwijzen ze (wel een beetje afhankelijk van leeftijd vrouw) door na 2 jaar. bij de tweede duurt dat korter omdat technisch gezien alle fases al zijn doorlopen dus dan is het "gekker" dat een tweede niet snel komt. alles is zeg maar al doorlopen en doorgespoeld.
Oké, weer wat geleerd! Al staat op de site van mn vk dat ze na 1 jaar zw.wens en nog niets gebeurd dan doorverwezen. Maar goed, ook dat zal wel afhankelijk zijn van een aantal factoren. En als je een mk hebt gehad tellen ze weer opnieuw volgens mij!
klopt sam, maar het doorverwijzen van de eerste is ook per ha verschillend. en van jezelf eigenlijk als ik mezelf als voorbeeld neem. mijn ha wild eniet na een jaar doorverwijzen dus ik heb zelf het zk gebeld.
vraagje: mogen zwangeren nou wel of geen pate? zijn broodjes over van de catering Daantje: zal er wel overheen gelezen hebben maar hoe ging je gesprek gisteren?
Ik zou het in het eerste trimester denk ik zelf ook niet gauw nemen. Maar als je al wat verder bent kan het prima. Zoals ik zei; niet te veel
tja anders vergeet ik hoeveel ik heb gegeten. dus ik eet het gewoon niet. ik mis het ook niet moet ik zeggen!
leuk al die weetjes over doorverwijzen Maar het gaat mij er nu niet om dat ik niet zwanger ben, maar ik wil weten waarom mijn cyclus zo idioot doet!