Jawel hoor vanaf een uurtje of 5 tot 11/12/13 uur Zit nog in me spaanse ritme, het wilt er niet uit haha.
Goedemorgen, vandaag grote dag auto halen en eerste schooldag voor Myrna! Zal drukke dag zijn voor mij, bah!
Mogge meiden, hahaha lala! Ik heb prinses al een pb gestuurd ivm de lijst of was iemand me al voor? We zouden natuurlijk wel een nieuw topic kunnen starten en dit overlaten aan de net gestopt pillers... dan verhuizen we gewoon of zo? Nou ik moet rennen, weer werken, blegh... weer werken.
Goedemorgen, deel 4 alweer! Is het geen optie op de lijst op de Hyve te zetten? scheelt weer pagina's! En het quoten wat minder, dat zou ook schelen vinden jullie niet? ( was een beetje hardop aan het nadenken)
Net nuchter bloed wezen prikken voor de test op zwangerschapssuiker Wat een hel! Ik kan al niet tegen honger, en nu al helemaal niet. Het was op de heenweg steeds half flauwvallen, daar lang wachten, gelukkig had ik voor na het prikken eten bij me en heeft mijn man me heen en weer gereden... Wie beadcht heeft dat zwangere vrouwen nuchter moeten prikken was of man of nog nooit zwanger geweest...
Zo, hier was het gisteren een goede kletsdag zie ik. Heb een hoop moeten bijlezen. Conclusie van mijn kant is in ieder geval dat Ikdus zwanger is! Die pijnlijke borsten had ik ook. Vooral aan de zijkant als je erop drukte. Zie dat jasper de hele tijd wil staan, leuk hoor! Zie het voor me, mooi mannegie . Zag ook wat langs komen over nederland missen. Hier net zo, mis nederland in bepaalde opzichten. Ik mis het spontane praatje in de supermarkt (misschien vooral op t platteland, weet niet of ze dat in de stad ook doen). Mis de nederlandse ondernemersgeest en nuchterheid. Mis ook vooral de gezelligheid! Het terrasje en het kroegje...... Maar wat ik goed kan missen is de drukte.... Oh, dat is enorm! overal mensen, overal rijen bij de kassa´s, altijd druk op de weg. En dan kom ik nog uit Drenthe! Als wij naar "het westen" rijden krijgen wij een beetje "medelijden" met de mensen. Klinkt misschien raar, maar het is daar zó vol. En dan spreek je mensen die van amsterdam naar almere of haarlem verhuizen zodat ze een achtertuintje krijgen van 4 stoeptegels. Tja, daar kunnen wij ons niks bij voorstellen. Onze achtertuin kan ik zo groot maken als ik wil..... Als je ´s avonds buiten loopt is het écht stil. Dus als ik lang in nederland ben, dan mis ik de vrijheid hier weer. Maar wij sluiten niet uit dat wij ooit weer terug gaan naar nederland. Of we verhuizen door naar zweden. Dat zouden we dan vooral doen voor de kinderen. Dat zij niet opgroeien tot oost-duitsertjes..... Oh, dat mogen de buren niet weten! Oja, zag dat Rox wel een houten huis wil. Bedoel je zoiets als wij gaan bouwen of bedoel je zo´n bomen-blokhuis? Ben wel eens binnen geweest in zo´n huis. Toch weinig ruimte en licht doordat het zulke dikke muren zijn....
Bah, Tipp! Heb je dat al eerder moeten doen? Ik moet woensdag weer voor controle maar heb daar nog niks over gehoord.
het is heel normaal dat je bloed moet prikken rond de 24-27 weken voor je bloedsuiker. na die periode is er een verhoogde kans op diabetes. Ik hoef niet zo'n huis, Mike vind het geweldig!
Zie aan je banner dat jouw baby vanaf nu een dikkertje gaat worden, hihi.... Mannetje heeft het hier ook de hele tijd over een mollige baby... Heeft jouw buik ook zo´n enorme groeistuip? Het is zelfs pijnlijk af en toe.