een hele goedemiddag dames, ik heb vanmorgen de andere test van het KV gedaan, (die van 5 euries) en één van DA. En allebei positief
Sniffy, gefeliciteerd! ! ! Ja, TIpp, weer helemaal bijgelzen hoor! Viel het op ? Rox, wat is Joey toch een kanjer! Nu al tijgeren. Dat doet ie goed hoor!
in foto's erop zetten ben ik niet zo goed maar ik kan het streepje zo zien hoef niet eens bij het licht te gaan staan.
thx trouwens, ik ben nog wel een beetje voorzichtig ermee. Ik wacht eerst volgende week af, hoe het dan gaat. Ik had deze maand ook echt het gevoel dat het raak was. Zere borsten, misselijk en pijn in mijn onderbuik.
dames ik ga even slapen, althans proberen. Heb vannacht nachtdienst. Dus even bedje verschonen en dan slapen.
slaap lekker snif en voorzichtig gefeliciteerd. Me tante, oom en moeder zijn op de hoogte dat Bob en ik weer bij elkaar zijn, dat is toch wel wat beter dan dat ik het alleen tegen me nichtje mocht vertellen haha.
SNIFFY GEFELICITEERD! Nee hoor maranka viel niet op GO JOEY! Wonder, ik heb alles gehaald wat ik nodig had, en meer. Op de een of andere manier belanden er steeds chocoladetoetjes in mijn karretje als ik alleen boodschappen doe Ik heb steeds echt vreselijk dorst. Ik drink liters achter elkaar. Is dat normaal?