@Tipp, Fijn dat jullie zo goed hebben kunnen praten. Ik hoop dat het gaat werken en dat jullie weer elkaars geliefde worden en geen huisgenoten meer.
dank je lieve tipp! het is gewoon moeilijk dat het weer allemaal gaat zoals toen.. enne... jij bent ook ontzettend sterk hoor!!! liefs rebbel
meid wat ben ik blij dit te lezen, zoals ik het nu lees wil hij er ook voor gaan en komt het wel goed tussen jullie! knuffel!
Tipp, fijn dat er zo goed gepraat is. Ik hoop dat het werkt! Rebbel, hoop dat je onrustig buik weer is afgezakt. Kalm aan beebje! Je moet nog heel wat weekjes geduld hebben.
Goedemorgen! Ik ga zo aan de slag om uitnodigingen te maken voor ons feestje.Wat moeilijk zeg! Iemand die goed kan rijmen en die iets weet vanuit Joey geschreven? We registreren op 16-12 en geven het feestje op 19-12. Thnx! Tipp, ik had je gister al gesproken maar hier nog maar eens; Ben zo blij dat het is uitgesproken! Rebbel, Voor jou nog maar eens een superdikke knuffel! Morgen ben je alweer 24 weken zwanger, we willen dat Milan's Brusje nog veel langer blijft zitten!
Neej maar is wel makkelijk dat ik je een beetje ken, waar je van houdt etc.. Maar wij gaan zo eerst met de honden uit.. Tot straks
goedemorgen meisjes tipp ik ben blij dat het uitgepraat is! truus kan je niet googlen? daar staan vaak hele leuke dingen tussen! wil je iets met registeren of trouwen????? ik weet niet hoe jullie het gaan brengen?
Dank je Ach, we hebben beiden precies datgene gekregen wat we niet wilden.... NIet meer dan eerlijk dat het dan nu wel goed gaat toch? Knuffel XX
goeiemorgen... Gisteren was de eerste dag met de nieuwe afspraken en het ging perfect (ik mag wel blij zijn met elke dag die goed gaat toch? ) Nou eens zien of het ook goed blijft gaan...
goedemorgen, we kunnen er weer op! @zora: meid, heeel erg veel succes vandaag! ik denk aan je en duim voor je! vandaag 24 weken zwanger!! dat de volgende week iig ook maar voorbij vliegt, dan wordt het allemaal al een beetje safer! liefs rebbel
gefeliciteerd met je 24 weken rebbel en idd laat het maar snel die 27 weken zijn dan ben je zelf ook wat rustiger he? ik ga ff shoppen! (alweer ja hihih)