Jeetje Jannegie, heel verhaal, maar wat je zegt klopt helemaal!! Hihi Mannegie, klinkt ook leuk !! En heel goed om een avond voor jullie samen te hebben!!! Heerlijk!! Tipp: Idd confronterend !! Bij ZNM is er misschien ook weer 1 zwanger. Toppie hoor, maar ik wil ook !! (zo rustig ik was, zo onrustig word ik weer ) Truus... Aaah wat lief van Joey !! Nou mama maar lekker insmeren!! Mieke, fijn dat je ouders ff komen!! Handig !! Nou ik zou kwart voor 1 met de honden uit, daarna weg, maar loopt dus nu al uit, want Jil sliep natuurlijk langer vanochtend
Dankjewel Daan! Joey heeft op KDV het liedje Visje, Visje in het water geleerd. Hoor heel de dag door alleen maar de woordjes; Visje,Visje,Visje,Visje... enz.. Daarbij kijkt ie me heel trots aan en staat ie erbij te dansen.
geweldig ik vind het zo leuk als die kleintjes zo trots kijken van kijk mij ik kan dat lekker blijven zingen joey.
ik ben nu aan het wachten tot femke wakker is dan kan ik boven stofzuigen en de was in de droger en dan gaan we samen haar kleding uit zoeken want maatje 68 wordt al te klein ze is net haar moeder dun en lang (voor de pubertijd dan hahaha) maatje 74 is nog wel wat groot maar in de lengte heeft ze het echt nodig. maar zal je altijd zien nu slaapt ze al 1,5 uur i.p.v een uur
hier is het ook slecht weer veel regen en wind maar in het midden van het land schijnt het echt baar en boos te worden, truus is dat bij jou al het geval???
De melkprijs is hier nog slechter als in nederland. Maar de duitse regering probeert nu wel wat te breiken op europees niveau. We willen geen steun, maar gewoon aanpassing van het quotum aan de markt. Verburg wil helemaal niks. Ik werd er helemaal misselijk van, zoals ze vertelde dat ze eigenlijk de eu top maar onzin vond.
Hoi meiden, ik ben terug, gelukkig. Ik stond echt stijf van de zenuwen vanmorgen, maar het is me allemaal erg meegevallen. Alleen het aanprikken van de follikels aan de linkerkant was erg pijnlijk. Maar daar hebben ze de kleinsten laten zitten omdat het niet meer ging. Mijn buik is ook beurs dus ik lig nu lekker in de bank en wordt verwend door mannetje. Ik lees later even bij. Vergeet ik bijna het goede nieuws, er zijn 15 eicellen gevonden. Dus erg goede score. Er is me wel op het hart gedrukt heel rustig aan te doen omdat er een grote kans is op overstimulatie.
Fijn dat het is meegevallen Zora! Dat heb je mooi achter de rug meid. Ik zie dat je zaterdag de terugplaatsing hebt, we gaan met zijn allen heel hard duimen! Je bent echt een stoer wijf!
Dank je Truus! Je bent een schat! En inderdaad als de bevruchting lukt, hebben we zaterdag de TP dus nog een paar spannende dagen.
Zora, super zeg 15 eitjes! En nu rustig aan want we willen niet dat het alsnog niet doorgaat door de overstimulatie! En dan 10 oktober DE grote dag! En het blijft daarna ook nog spannend meid! Truus, ik ben even creatief geweest voor je. Hoop dat je het wat vindt.