Zora, kreeg het smsje van steenbokje! Super! DUIM DUIM DUIM DUIM Ikdus, dikke knuffffff Ik heb nog koppijn dus ben weer weg
Hoi meiden, heb gisteren heel de avond niet op ZP gekunnen, vond het klote dat ik Zora niet eens succes kon wensen... Maaaaar ik lees dat het toch enigszins meegevallen is meid ik heb echt zoveel respect voor jou! je bent echt een bickel! en wat een prachtige score Nu gaan we natuurlijk met zijn allen duimen dat er een aantal bevruchtingen plaatsvinden zodat je zaterdag een tp hebt Laat je maar lekker in de watten leggen de komende dagen, maar zo te lezen is je mannetje al erg lief voor je! Dikke kus!
Tipp wat fijn dat je goed met Thomas hebt kunnen praten, komt vast allemaal goed ikdus heel veel sterkte met dat rotnieuws Jannegie je bent weer helemaal herkenbaar en wat een mooie banner! Sniffy mooie avatar heb je!
ja ze is goed verkouden maar gelukkig niet meer hangerig. ze heeft vandaag heerlijk zelf gespeeld in de box en heeft fruithapje en broodje en spercibonen en pyjamapap je gehad. veel nieuwe dingen voor haar maar ze vond het erg leuk.
Die schat heeft ondanks niet online er toch aan gedacht. Echt lief! Jij sterkte met je hoofdpijn meis!
Daantje: beterschap voor je kleine meisje, hopelijk is het snel over. Linds: Dank je meis, pas op hoor anders ga ik hier nog naast mijn schoenen lopen, en ondanks dat je me geen succes hebt kunnen wensen, weet ik dat je aan me gedacht hebt hoor!
Ik ga even tv kijken en straks lekker popcorn eten, niet goed voor de lijn, maar ik mats mezelf vandaag! Fijne avond en tot morgen!
meiden hoe hebben jullie je kleintje van de ochtend fles naar vast eten gekregen ?? femke vind de pap niet lekker maar wel de pyjamapap drinkt ze zo op.
En wat een mooie oogst Zora. Wanneer hoor je meer over een evt terugplaatsing? Of had je dat al verteld?