Kruimels en spruitenclub

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Succes morgen! en mooie avatar heb je!

2. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Gaaf!

3. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    meiden hebben jullie een idee wat ik voor Bert zijn verjaardag kan kopen? iets tss 100 en 200 euro

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Daantje, leuke foto trouwens :D Hihi die koekiemonster heeft Jil ook , maar is er bang voor :D !!

5. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    jasper krijgt ook nog steeds gewoon een fles melk 'smorgens. maar dat komt ook omdat we 's ochtends altijd zo laat zijn.
    tussen de middag twee broodjes. 's middags sap ( rietjesbeker van kruitvat)en theebisquitje. En een flesje melk als hij zijn middagdut doet. 's avonds eten met de pot mee.
    En tot slot een papfles voor het slapen gaan.

O.ja en omdat Jasper geen fruit wil eten krijgt hij nep Knorr Vie (van de aldi) te drinken. Ik leng het wel aan met water, maar dan krijgt hij over de hele dag wel 1 flesje. En dat vind ie gelukkig wel lekker.

6. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    femke is helemaal weg van hem ze eet hem op en gooit hem door de box samen met innieminnie

7. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    we gaan naar bed morgen weer vroeg op ben bijna de hele dag op pad we hebben een ochtendoptocht en een middag optocht
    en tussendoor ga ik shoppen femke heeft truien nodig.

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Sorry lala, geen idee!!
    Vind dat sowieso nogal moeilijk altijd ;) !!

Dames ik ga naar bedje..

9. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    mijn neefje heeft koekiemonster ook. Was er eerst ook wat bang voor, maar nu niet meer.

@Linds, navigatiesysteem, mini laptop, goed gereedschap? Nieuwe mobiel. De Wii.. Weekendje weg. Reisje Parijs.

10. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    trusten Daantje en Sam.

Ik ben vanavond aan het shoppen geweest bij de Wibra. koopavond met 20% korting. Heb wat melamine bordjes, melaminde beker, schoonmaakmiddel, nieuwe sokken , sloffen ( helaas te klein, dus terug) ,chocolade chips ( foei) een maatbeker, enz, gekocht en was nog geen €14,- kwijt.
    Lekker shoppen zo!

11. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Hoihoi!

Faylinn eet 's ochtends een boterham, of een deel ervan. Daarbij krijgt ze een klein flesje melk. Tussen de middag hetzelfde recept eigenlijk, als ze echt honger heeft nog een broodje of een cracker erbij, en dus een klein flesje melk.
    's Avonds voor ze naar bed gaat, krijgt ze ook nog een klein flesje melk.

Vanavond heeft ze dr eten en dr melk eruit gespuugd toen ze net in bed lag :( .. iets onder de leden denk ik, dus ben benieuwd wat het gaat worden vannacht en morgen.
    Ze is nog wat onrustig ondanks een zetpil, dus ik vrees met grote vrezen (dat ik niet genoeg dunnere slaapzakjes heb waar ze momenteel in slaapt ;)). Zielig meisje!

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Samantha kan niet slapen met slaapzak... gilt ze de hele boel bijelkaar terwijl ze probeert haar beentjes te ontbloten, dus hier al een tijd geen slaapzakjes meer.

Rest van reactie was al op MSN ;).

13. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    thanks maranka, zat ook al aan een gps te denken, hij heeft alleen nooit echt gezegd dat hij er een wil... weet niet of hij er blij mee is haha

14. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Vast wel! Lala.

Wic, hoop toch op een goeie nacht voor Faylinn. ( en jou natuurlijk)

Jasper heeft 2 dikke winterslaapzakjes met mouwen, 2 dikkere zonder mauwen en een zomerslaapzak zonder mouwen. :) En soms nog te kort omdat ze allemaal in de was zitten. Echt soms wel 2 op een dag de was in omdat hij kleedernat was of een flinke poepbroek had blegh!

15. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Sorry, was ff heel ego... en was weer weg.
    Faylinn is heel onrustig, zit in dr slaap nog te slikken... er zit nog wat dwars. Maar goed, ik kan het er niet uitwringen.

Van de zomer deed Faylinn zonder slaapzak, maar nu ligt ze gewoon te koud zonder. En ze heeft er geen hekel aan, dat scheelt ;)

Ik ben weer weg meiden, zo mn bed in!

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ikdus wat een rot nieuws. Dikke knuffel van mij!

Jannegie super leuk dat je er weer bent!

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ikdus, wat een naar nieuws meid, heel veel sterkte en een knuffel.

Wic, he bah wat vervelend dat Faylinn zo moest spugen, ze is nu dus ook onrustig in haar bedje. Hopelijk slaapt ze vannacht wel lekker.

Daantje, Boaz krijgt 's ochtends een bordje pap van 200cc opvolgmelk en bambix 6+ meergranen pap. Vindt ie om te smullen en wordt dan helemaal gek, zit te grommen en bij iedere hap is het HAMMMMMMM.
    Verder zou je op haar halve boterhammetje wat margarine kunnen smeren hoor, is misschien wat lekkerder voor haar dan een droog broodje. Wat een schattige foto's.

Maranka, zo hee goed geslaagd voor 14 euro, hihihi.

Linds, pfff cadeautje voor Bert zijn verjaardag. Vind het voor Sandor al moeilijk iets te bedenken. Houdt hij van lezen? Of een leuk spel?

Jannegie, ah je bent nu weer als vanouds herkenbaar met je avatar, haha.

Kim, hoe gaat het met Donique, al wat minder snotterig? En hoe voel jij je?

Rebbel, nog last gehad vanavond? Ik hoop het niet, anders kom ik ukkepuk en toespreken hoor ;)

Zora, als we hier nu eens allemaal heel veel positieve vibes naar het ziekenhuis toe stralen/zenden, dan heb jij zaterdag hoop ik een paar mooie cryo's.

18. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ikdus *schaam*, nog helemaal niet op je bericht gereageerd. wat een rotnieuws zeg! knuffel

Helaas heb ik gister zelf ook heel slecht nieuws gehad. Mijn vader zijn bloedwaardes zijn heel slecht. :(
    Na 6 maanden geen behandelingen, heeft hij maandag zijn eerste chemo weer gehad. Dit keer een vloeistof via infuus en geen pillen. En kans op haaruitval :(.
    Ben bang...........

19. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    Maranka toch, weer de slechte kant op met je vader? :( kan goed geloven dat je bang bent... sterkte meid en een hele dikke knuffel!

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Maranka, bah bah bah!! Ik weet zo goed hoe het is en wat je doormaakt. Helemaal niet leuk. En zo herkenbaar dat je bang bent, bang om hem te verliezen, bang wat deze chemo met hem zal doen. Het is zo naar om je vader zo ziek te zien. Je kent hem alleen maar als die sterke lieve papa en dan is het heel moeilijk om hem zwak en ziek te zien he. Knuffel voor jou hoor! Ik hoop en duim heel erg dat het goed zal gaan met hem.

Deel Deze Pagina