Bedankt lieverds! Ik weet nog niet zo goed wat ik met het nieuws moet. Ik ben zo bezig met de toekomst en ik hoop van harte dat hij nog mag meemaken dat ik een brusje voor Jasper op de wereld zet. Die gedachten maken mijn MA zo zuur! Mieke, gelukkig kun je nu op dit moment nog niets zien aan mijn vader. Ik zie hem dan ook nog steeds als mijn sterke papa. Zeker nu die zo hard heeft gewerkt met onze verbouwing. *SNIK*
Dankje wel meiden voor de knuffels Sorry voor mn ego gedrag, kon het even niet vedragen dat het leven af en toe zo oneerlijk is. Kim, beterschap voor Donique, vervelend dat kleintjes zo ziek kunnen worden van een prik, bah !!! Hoop dat ze gauw beter is. Hoe is het trouwens met je zwangerschap, krijg je al een beetje buikkie? Zora, geeft toch niets dat je me vergeet, hoef je geen sorry voor te zeggen hoor haha. Heeft je popcorn nog gesmaakt, mag best een keer hoor. Je hebt toch een zware dag achter de rug. En ik duim heel hard voor je voor een bevruchting en een TP en een beebiee Als je bijv meerdere goede cryo's hebt zou je er dan twee terug plaatsen? Of hou je het op één ? Tipp, hoe is het nu met je ?? Hoofdpijn al beetje weg weer? Truus, bah, wat vervelend van opa :S , als een kind het niet wilt, wilt hij het niet toch. Hoe is het nou met jou keelpijn? Daantje, wat lief die fotos van Femke Je hebt jezelf ook in een nieuw jasje gestoken zo te zien haha, Sam, hahaha die gekke Jildou, bang voor de koekie monster haha. Jildou, wees maar niet bang hoor, hij heet koekjes, geen Jildou's Wicjuh, beterschap voor Faylinn, arme meid. Samantha, je hebt gelijk hoor, je kan toch helemaal niet je beentjes doen zoals je wilt in die slaapzak, gelukkig heeft Mama begrepen dat je geen slaapzakje wilt haha. Linds, cadeautjes kopen ben ik erg slecht in, kan je niet helpen. Maar Maranka kwam al met ideetjes dus Mieke, ik zie het al helemaal voor me hoe knappe Boaz hammmmm zegt haha. Zal zeker zo een smelt moment zijn, elke ochtend weer. En wat lekker dat je ouders even kwamen oppassen vanmiddag. Maranka, zoo dat is nog eens shoppen Jij ook al verschrikkelijk nieuws, erg is dat he. Wat heeft je papa ook alweer precies *schaam schaam sorry * ?? Ik hoop dat vader een beetje goed reageert op de chemo en niet zo ziek ervan word. En ach als die kaal word is dat niet zo erg toch. Hopelijk heeft hij van de rest niet zo een last. Chemo is zo een gemene medicijn. Duim echt dat hij brusje van Jasper nog mag zien geboren worden. Dikke knuffel En steenbokje, wat een schat is het toch. dat ze zo lief denkt aan Zora
Goedemorgen.. Ikdus weet niet of ik het al had gezegd, maar sterkte meis. Wat een rotbericht .. Maranka ook een rotbericht zeg Bahbahbah Dikke knuffel voor jou!! En hopelijk maakt je vader gewoon het brusje voor Jasper mee meis!! Ennuh lekker geshopt!! Dat is leuk shoppen zo he! Verder... weet ik t ff niet meer.. Ooh ja, Wicjuh hoe is het met Faylinn.. Arme schat !!! Hihi ik had vanochtend een misterie in Jildou haar bedje.. Lag er een rozijntje in.. Maar ze is gister voor ze naar bed ging in bad geweest en had dus echt niets meer aan waar rozijntjes in konden zitten. Dus waar die nou weer vandaan kwam !! HIHI.. Nou ik zal nog wat klaarpakken en dan ervandoor!! Tot vanavond!
Oh lieverd! Hele dinkke knuffel! En je weet me te vinden he? (en een paar uur in de trein vind ik ook niet erg! )
goeiemorgen... Ik heb een baaldag. Zo'n dag dat je je het liefste wil verstoppen ergens... Nou ja... Gaat wel weer over. Ben denk ik niet veel online vandaag. Ff geen zin... Vanmiddag voor het eerst naar de dietist... Ben benieuwd
@maranka! oh meis dat is schrikken. ik wens jullie veel sterkte toe! het is niet niets he om je papa ziek te zien (gelukkig nu nog niet) toen mijn vader de hersenbloeding had gekregen schrok ik ook zo. zag hem toen overgeven en dat was zo schrikken want had hem eigenlijk nog nooit ziek gezien (gek he? ) veel succes . dikke kus met mij gaat alles perfect meiden. heb neregens meer last van. alleen zere tieten hahahahahahahaha. donique heeft koorts van de bmr en is er goed ziek van, dus we doen vandaag rustig aan! kussies
hmpf... heb een mopperdag vandaag... Heb eigenlijk alleen maar zin om te rellen en om koppig te zijn....
Beware of Tipp!!!!! Meiden, heeft er hier iemand het kookboekje Opperdeop van AH en gebruikt het niet meer of wil er vanaf.... ik houd mezelf aanbevolen.
meiden wil niet niet betweterig doen hihi maareh je spreekt pas van cryo's als de embryo's ingevroren zijn hopelijk heeft Zora alleen een embryo'tje nodig misschien nog wat cryo's voor brusjes hoe lang blijven die eigenlijk goed zeg maar? Mieke wat zie ik daar? 1,5 kilo kwijt? Goed hoor! wil je ze alleen niet meer deze kant op sturen?!
Hoi hoi, Tipp, fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad met Thomas en goede afspraken gemaakt. Succes bij de dieetiste vanmiddag. Ikdus, wat een rotnieuws zeg. Het is soms echt heel oneerlijk verdeeld op de wereld he. Dikke knuffel. Maranka, je hebt echt reden om bang te zijn hoor, nu het niet goed gaat met je vader. Hopelijk slaat de chemo aan en voelt ie zich er niet al te beroerd voor. Dikke knuffel. Zora, wat een goed nieuws zeg. Mijn duimen blijven draaien hoor. Alvast heel veel succes zaterdag. En houdt jezelf maar lekker rustig. Rebbel, hoe gaat het met het buikie? Is ie vandaag wel wat rustiger dan gisteren? Eng he dat het zo onrustig wordt terwijl jij jezelf gewoon rustig houdt. Truus, wat schattig die Joey, visje visje tralalala. hihihi. Hoe is het met alle zieke kindjes? Hoe was het slaapritme overdag van jullie kindjes met 9maanden?
Tipp, het zonnetje schijnt weer sinds dagen, word tijd om vrolijk te worden Hahaha Linds, wat doe je nou betweterig tsss.. Grapje , Kan mn post niet meer aanpassen, hopelijk snapt Zora wat ik bedoel
tuurlijk snapt Zora wat je bedoelt vanmiddag moet ik Lukas en Bo naar school brengen en om half vier ophalen... dan gaan we pizza's maken en opeten kan ik ff lekker moederen
hoi meiden, @all: gelukkig hoeft milan niet naaqr de ka, de huisarts voelde al puntjes bij zijn kiezen en denkt echt dat het daar aan ligt. we moeten nu wel een dagboekje van zijn voeding bijhouden en ook opschrijven wanneer hij wat voor poepluier heeft, mocht hij dan ergens op reageren kan hij dat daar misschien uit halen. @mieke: fijn dat het weer beter gaat met boaz! @missy: wat een leuke profielfoto van mike! @zora: fijn dat het is meegevallen meid!! en nu lekker uitrusten! wij gaan idd heel hard duimen meid! @truus: wat is joey toch een schatje! @ikdus: knuffel meid! @zieke kindjes en mama's: beterschap!! @daantje: wat een mooie foto's! mlan eet 's ochtends 2 boterhammen met een beker melk tussendoor fruit en dan tussen de middag ook 2 boterhammen met melk, weer wat tussendoor en natuurlijk drinken en 's avonds met de pot mee. @maranka: aah nee wat naar!! hele dikke knuffel voor jou meid! @all: kan steenbokje nu niet online? @lala: veel plezier meid! @taby: ja dat vind ik idd erg eng.. hoe is het met jullie? je reageert altijd zo goed op iedereen, maar wil ook wel wat van jou horen hoor! hier gaat het redelijk vandaag, vanmorgen in bed 2x een harde buik en nu net weer 1. het blijft toch wat rommelen. heb nu sinds een week uit het zkh 3 dagen gehad dat het rustig was en de andere dagen toch regelmatig harde buiken. morgen op controle, ben wel erg zenuwachtig en vraag me af of mn bmm nog hetzelfde is! ben er een beetje bang voor als ik zo naar de afgelopen week kijk.. liefs rebbel
Hey Rebbel, Spannend morgen ja de controle bij de gyn. Ben ook erg benieuwd naar de stand van de bmm. Hoop zo voor je dat ze er niets aan hoeven te doen. Met ons gaat het allemaal voor de wind. Britt is flink verkouden geweest en heeft last gehad van haar oren, maar is weer helemaal beter. Volgens mij heeft ze hier de andere kindjes aangestoken. Ze eet goed, slaapt goed, heeft al twee ondertanden, ze kruipt, dus maakt het huis onveilig en is gewoon een hele vrolijke niet eenkennige meid. En de cijfertjes bij het CB waren afgelopen maandag ook netjes, het is een lange slanke dame. Net als haar moeder vroeger. Barry is druk aan het solliciteren, omdat hij vanaf 1 maart eruit moet. Maar dat wil nog niet zo vlotten, maar blijf hopen dat dat nog wel goed gaat komen. En anders ga ik gewoon fulltime werken, gelukkig hebben we geen hoge maandlasten, dus hoeven ons daar niet al te druk over te maken. Maar werk hebben is toch wel heel prettig hoor, want het is niet goed als een gast van 33 thuis zit. En met mij gaat het ook goed, tumor houdt zichzelf rustig gelukkig dus dat is het voornaamste he. Nou, ga er eentje uit bed halen, want ze ligt hele verhalen te vertellen tegen haar knuffels.
fijn om te lezen dat het goed gaat meid! hopelijk heeft je mannetje snel werk!! ik ben er vanavond weer meiden, ga vanmiddag even mee naar mn moeder, daar op de bank liggen. doeidoei!
@mieke. pb me anders maar ffies of je hem wilt. wil namelijk ook wat van jou! hahahahahahaha knipprijzen omhoog gegooid dus moet nieuwe folder hebben! ik zal je snel mailen! @taby donique sliep toen ze 9 maanden was nog twee slaapjes. van 10 to 12 en van 3 tot +_ half 5! lekker he zo'n tevreden meisje. ik hoop dat het hier ook snel weer beter word!