Rebbel, ik heb wel eens gelezen dat ze al vroeg in de zwangerschap een cerlage geplaatst hebben vanwege een eerdere vroeggeboorte, maar stel morgen maar lekker de vragen aan de gyn, heb je vast meer aan haha. Linds hahaha, fietsbel geweldig !! Wie zijn Lukas en Bo ?? De namen zeggen me wel wat maar kan het niet plaatsen. Daisy, ik wilde gister ook al vragen of het al begon te kriebelen voor een tweede, maar JA dus.. Geweldig meid, GEFELICTEERD
Sam, jou Jildou is ook lekker een ondernemend typje hè. Loopt ze eigenlijk al, of alleen langs de tafel etc en handje?
Ja echt wel, klein monstertje .. Ze heeft nu wat nieuws ontdekt. Ze gaat op de bank losstaan en als ze wat gek is, moeten we haar wel tegenhouden want ze laat zich zo achterover donderen .. Verder loopt ze langs de bank/ tafel en steeds meer aan de handjes.. Dus zal ooit wel los gaan lopen .. maar ze kan ook heeeel hard kruipen .. Ook de vormpjes kunnen al knap in de vormenstoof (zonder het deksel op te tillen dan he, want ja, dat kan ze al maanden
@daisy jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gefelicteerd met je zwangerschap. wat onwijs gaaf zeg!!!!!! gefeliciteerd!!!!! @ samantha gefelicteerd met je aankomende broertje of zusje!!!
ja idd! maar dan nog neemt het niet alle risico weg! ik hoorde van iemand dat het kindje met cerclage met 34 weken geboren is en van iemand met 37 weken! 34 weken zou ik ook al weer heel blij mee zijn vergeleken dit termijn!
meiden even een vraagje... ik heb sinds gister het gevoel alsof de kleine echt heel erg laag zit! ik voel echt schopjes helemaal onder in mn kruis.. en een zware druk! morgen moet ik op controle, maar het zit me dus niet echt lekker! zijn er meer die dit herkennen van de zwangerschappen? weet niet of het normaal is... @dais: ja dat weet ik dus niet, zal vast wel.. morgen eens vragen.
ohja Daisy je kan ook zo'n clearblue doen die zegt hoe lang je zwanger bent... of wacht je netjes op je echo?
+3 zegt-ie. Dus dan lijkt het op minimaal 5 weken. Maar dat klopt niet met vermoedelijke ei EN gemeenschap....
Samantha heeft wel altijd laag gezeten. Maar ik weet niet meer of ik dat als zwaar drukkend ervaarde.
hmm toch maar even de echo afwachten dan... vond je streep wel heel duidelijk in ieder geval.. wassie bij Samantha ook zo donker? hehe misschien zijn het wel 2 beepjes
Bij Samantha verscheen de controlestreep en meteen erna de teststreep. Bij deze de testlijn kleurde donker nog voor de controle streep verscheen. 2?
hihi heb ff wat gegoogeld, normaal gesproken 1,5% kans op tweeling... als je foliumzuur gebruikt zou dat volgens zweeds onderzoek de kans op tweelingen verdubbelen... en van al die kruimels en spruiten hier nog geen een tweeling.. één moet de eerste zijn he
GEFELICITEERD! ! ! Zal ik je eens wat vertellen, ik had al een voorgevoel dat jij dat nieuws hier binnenkort zou vertellen.Heb er zelfs vandaag (echt waar) nog aan gedacht. (Overigens verwacht ik van Wic ook snel zo'n verrassing.) ik dacht het omdat je ooit wel eens hebt aangegeven niet te veel tijd tussen de kindjes te willen hebben. Ik vind het super meid!