Kruimels en spruitenclub

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    @truus wendy en steenbokje. veel plezier vandaag meiden!

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja, jammer dat ik er niet bij ben :(... Volgende keer beter :)

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ja Tipp, had ook wel willen komen. Wil jullie ook graag een x in t echt zien. Maar moet helaas werken..

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    aaargh donique is zo ziek! echt zielig. ze weigert alleen drinken dus dat is wel balen zeg! heb van alles geprobeerd. maar krijg er de hele ochtend al niets in. ga als ze weer wakker is melk geven met ors erdoorheen denk ik! want straks droogt ze nog uit met dat ziek zijn!

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    knuffel voor donique

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    #44606 DaisySanches, 9 okt 2009
    Laatst bewerkt: 9 okt 2009
    3e ronde, dit is nog steeds de cyclus van die 52 dagen, maar ik zit nu op dag 56 ofzo... :p Ben maar twee keer ongie geweest.

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    wilde morgen gaan shoppen met mijjn moeder en zusje. en donique mee. maar die blijft thuis! want die neem ik zo echt niet mee hoor.zo zielig!

8. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik had voor en tijdens de mirena gewoon netjes cyclus van 26/27 dagen. Tijdens de mirena werd ik helemaal niet ongesteld, maar kreeg wel buikpijn wanneer ik ongie zou moeten worden worden, en wanneer ik mijn eisprong zou moeten hebben. Na de mirena ging dit eiegnlijk gewoon zo door.... Dus buikpijn met eisprong, 1 week voor eigenlijke NOD misselijk, buikpijn, rugpijn, gedurende twee weken, en dan ineens een week niks, en dan weer eisprong gevoelens. Ik denk dus dat ik echt een cyclus oversloeg, want qua gevoel klopte alles wel, alleen geen bloed te bekennen. En met cyclus van 52 dagen zit je ook op 2x 26 dagen. De keer van 32 dagen was ik dus gewoon een week overtijd, en zo voelde het toen ook.
    En ook deze laatste cyclus ging hetzelfde als de eerste.

Ben trouwens tijdens de eerste cyclus naar de huisarts geweest omdat ik helemaal niet lekker in mijn vel zat, met van die erg lastige onverklaarbare kwaaltjes en zwangere gevoelens enzo. Bloed was in orde, en zijn verklaring was dat sommige meiden misschien toch een na-effect hebben van de mirena.

Heb na verwijdering trouwens maar 4 uurtjes een paar druppels bloed verloren. Dus helemaal niks heftigs zoals Maranka had.

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Stiekem? Ik? Jij wist het... :p.

Vind het wel grappig dat niemand zich afvroeg hoe het kon dat ik testen had liggen die niet over datum waren die ik zo aan Maranka kon geven... :D (Ik ging te vaak testen dus wilde ze weg hebben... vandaar!)

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ach welnee daar zoeken wij echt niets achter hoor hahahahahahaha! maar nu je het zegt! foei!

11. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Daisy, oww ok dat zou kunnen ja 2 cyclussen in 1..
    Ik heb t wel gehad tijdens het ontpillen, had ik cyclus van 72 dagen en achteraf waren het ook meerdere cyclussen.
    Gelukkig heb je niet al teveel last ervan gehad en ben je nu zwanger! :)

Ik zal ook wel "problemen" ermee krijgen als hij eenmaal eruit is.
    Omdat mijn lichaam nu ook weer helemaal moet opstarten en daar wat moeite mee heeft.
    Want ik word dus nog wel ongi met de Mirena, en nu was t na 35 dagen.
    Dus ik hou t voor mezelf wel bij hoe of wat..
    En ben ook langer ongi dan normaal, alleen wel enorm veeeeel minder.
    Hoop dat het nog korter word, anders heeft de Mirena nog weinig zin voor mij. Was met de pil al 7 dagen en nu al voor de 2e x met de Mirena 1,5 week.

12. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    daisy gefeliciteerd knap dat je het voor je hebt kunnen houden.

rebbel blij dat je niet naar de ka. hoeft voor milan ik hoop dat z'n kiezen snel door zijn en dat de diaree over is.

maranaka dikke knuffel wat een vreselijk nieuws van je vader sterkte.

sniffy wat balen dat je nu weer een kuur krijgt en dat het eigenlijk erger is dan voor de laatste kuur. dikke knuffel

wicjuh beterschap samen met faylinn.

mik beterschap voor donique ik hoop dat ze snel over de bmr prik heen is.

tipp jammer dat je z'n rare dieettiste had zeg.
    heb je nog een baal dag of gaat het weer??

truus is wel handig boodschapjes bestellen veel plezier vandaag.

13. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    gister lekker geshopt met schoonmoeder en femke heeft weer een heel nieuw gaderobbe.
    ook vond femke de optochten baar intressant en vermoeiend :D
    ze was vannacht om half4 wakker van het hoesten en een dichtneus en een volle plasluier.
    gelukkig viel ze meteen weer in slaap na de zorg van moeder :)
    en kon ik ook nog even 2uurtjes slapen.

ze is nog steeds stront verkouden en hoest daar nu ook bij :(
    ze heeft mij nu ook aangestoken.

ga straks ook boodschapjes doen, wil mannetje verrassen met gourmetten, heb er trek in lekker gezellig aan tafel heerlijk bij kletsen.

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    femke: gefeliciteerd met je halfjaardag!

Ik heb nog steeds een beetje een baaldag. Heb een beetje veel op mijn bord gekregen de afgelopen dagen ;)

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    *KNUF* Tipp!

@Daantje, klinkt gezellig en lekker! :)
    En leuk dat Femke t interessant vond allemaal, Mike vind t nog steeds maar eng zulke dingen.

16. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland

bedankt, ja al weer 6maanden gaat echt snel hoor weet nog goed 26 weken geleden toen ze net geboren was en dan hoe ze nu is :)
    gaat zo snel.

kan me goed voorstellen dat je nog dat bordje aan het leeg eten bent ;) maar het gevoel komt vast weer goed en dan gaan je baal dagen ook weer voorbij dikke knuffel

17. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland

femke is niet snel bang, soms weet ze niet wat ze er van vind maar als wij dan blij reageren doet zij dat ook en vind ze het niet eng.

18. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ja, dat zat ik me dus wel af te vragen. Maar ik dacht dat testen dus misschien wel heel lang kunnen liggen. Weet ik veel. Kijk nooit op die dingen naar een houdbaarheidsdatum.....

En die tijd dat je niet lekker in je vel zat, was je wel heel vaag over wat dat zou kunnen zijn. Maar je hebt wel lekker veel knuffels van ons gehad toen.

Oh en ik had direkt na het verwijderen van de Mirena , de dag zelf, bijna geen bloedverlies. Die kwam een dag of 4 daarna en bleef toen een dag of 14 heel licht ongi.
    Tijdens Mirena, wel elke keer ongi geweest, maar een paar dagen licht overigens.

Pff, ik heb een vreselijke hoofdpijn vandaag. Heb al twee pcm op en nog barstende koppijn. ben er misselijk van. Blegh! Hoop dat het snel over is. Anders ga ik zo maar even op bed.

Wic en Faylinn, beterschap!

19. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ben ik ook heel blij mee geweest toen hoor met die knuffels. Heeft me erg goed gedaan. Zeker als je je rot voelt, en je niet weet waar het door komt, en de ha niet verder komt dan kijk het nog maar even aan...

Wic en Faylinn natuurlijk beterschap. Had ik toch gelijk over jou klachten :(.

20. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Vraag me toch af of de Mirena dan wel gaat werken voor mij, weet t dat ik het de tijd moet geven, maar lees toch veeeeel meer dat je er bijna niet ongi van word of helemaal niet meer.
    En ik ben t nu al 2 x juist langer.. Maargoed, het is even vies gezegd meer bruin dan rood dus kan ook grote schoonmaak even zijn.

Deel Deze Pagina