Kruimels en spruitenclub

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wic en Faylinn, beterschap !

Daisy, zit je nu wel weer lekker in je velletje??

Tipp, knuffie voor jou.

@ Lijst, kim 10-4-2009 uit gerekend:p ?

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Geduld hebben.

Ik heb de mirena 8 weken na de bevalling (dus in mei) gekregen, en tot ca. september bijna elke dag een inlegkruisje nodig gehad. En ineens was het weg. Was overigens ook meer bruin dan rood hoor, denk wel grote schoonmaak. Ik had twee dagen na de verwijdering dus beetje bloedverlies, helderrood, maar echt... maar een kwart inlegkruisje en dat was het weer. Volgens mijn huisarts zat er gewoon geen slijmlaag om af te stoten.

Ik weet inmiddels wel dat ik, ALS ik weer een mirena neem, hem pas neem als ik zeker te weten geen kinderwens meer heb. Want al die vervelende klachten die ik na de mirena gekregen heb...

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, dat zag ik gisteren ook al van Kim :D

Voel me sinds het begin van deze cyclus wel een stuk lekkerder. Maar krijg nu langzaam aan weer wat andere klachten. Zeurende buikpijn, geen lekkere houding in bed kunnen vinden, moe wakker worden... maar nu weet ik waarom het is, en dan (vind ik) is het niet zo erg. Ik kan niet wachten tot ik weer goed misselijk word. Krijg nu nog kleine vlaagjes, maar dat had ik ook al in de overgeslagen cyclussen. En ja ik weet dat misselijk zijn niet fijn is hoor. Ben al een paar keer nog voor mijn bestemming uit de bus moeten stappen om over te geven toen ik van Samantha zwanger was. Maar het geeft wel wat zekerheid... zeg maar. Tot nu toe heb ik gewoon dezelfde klachten die ik ook in de overgeslagen cyclussen had (alleen de houding in bed is er nu bijgekomen). En dat maakt het nog wel een beetje moeilijk om te geloven.

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Daisy, oww jeetje dus jij hebt wel vervelende klachten gekregen na het verwijderen.
    Ik had na het stoppen met de pil vorig jaar bijna geen klachten, behalve dan op hol geslagen cyclus haha..
    Maar het kan dus nog wel even duren voor mijn lichaam weer op orde is nu met de Mirena.
    Dan heb ik nog wel geduld hoor.. ;)

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nope 11-04-2010! zou wel knap wezen he?

ik moet zo naar de huisarts met donique! hij wilde haar toch ffies zien voor de zekerheid! dus ga haar zo uit bed pakken. ff vestje aan want heb de voetenzak maar ffies in de wagen gedaan voor der vandaag!

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Vervelend die klachten met je overgeslagen cyclus.
    Maar nu is het meer dan welkom natuurlijk.
    En maak je maar geen zorgen hoor, jij bent echt zwanger.
    En vergeet niet elke zwangerschap is anders !!
    Bijna echo, ben benieuwd 1 of 2 kruimels haha.

Kim, ja bent behoorlijk overtijd meid. Je baby is nu gewoon enorm groot al in je buik poeh hey !!
    Heb het te doen met je :p
    Volgende lijst maar ff aanpassen ( doe ik niet want dat verpest ik dan meteen haha )

Hoop dat Donique dr gauw beter voelt arme meid. En dan niet willen drinken zou het ook eng vinden !!

Zoraaaa, k duim voor jou op een TP morgen :D

Shit, wat wilde ik verder zeggen :s

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hey meiden,

alles was goed bij de controle!!! :) :)
    pffff... een hele opluchting hoor! mijn bmm was mooi stabiel gebleven! ik moet wel zo door gaan met rusten en laagdrempelig bellen, dus als er wat is meteen bellen. ik verteede van zaterdag dat ze me toen af lieten wachten en ze zei dat ik er de volgende keer dan goed bij moet zeggen dat ik al thuis zit met volledige rust en dat ik bij mijn zoontje al met 25 weken aan de gang ging. zo gaat er bij hun een bel rinkelen en weten ze dat ze bij mij meteen moeten kijken. ze hebben daar natuurlijk niet alles bij de hand van degene die belt.

ik ben echt een stuk rustiger nu ik weet dat ik dus ook harde buiken heb die verder niets doen, het blijft volgens haar wel onvoorspelbaar. de harde buiken hebben nu gelukkig niets gedaan, maar dat kan de volgende keer wel zo zijn, dus vandaar dat ik ook gewoon moet bellen als ik het niet vertrouw en dat ze me streng onder controle houden. donderdag moet ik weer terug.

liefs rebbel

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    OOOOH fijn rebbel dat het stabiel gebleven was... En fijn dat ze je zo goed in de gaten houden. Voel je je wat beter nu? Goed rust blijven houden hoor... Knuffff

9. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Rebbel, ow wat een opluchting zeg! En ook zeker fijn dat ze je zo streng onder toezicht blijven houden, maar dit beebje blijft gewoon lekker zitten hoor!
    Nog navraag gedaan voor die cerclage?

10. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @tipp: ja voel me nu echt een stuk rustiger!! :)

@missy: ja ik heb daar nog naar gevraagd, maar mijn buik moet dan rustig zijn, dus geen harde buiken. hun kunnen daar wel voor zorgen, wat betekent dat ik dan daar opgenomen word en evt. met medicatie mijn buik rustig gehouden word., dus dan zou ik tot de bevalling in het zkh liggen! maar er zitten ook risico's aan omdat ze dat vast naaien, er is dan bv. een kleine kans dat ze in de vliezen prikken en mn vliezen breken. dus dat doen ze echt als het niet anders kan, als ik bv nu al zou gaan bevallen.

11. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hoi hoi,

Joey is verwend door Wendy met badkrijt, kneedzeep en blauwe haargel!
    En wat is Jesse een ontzettend lekker ventje!
    Steenbokje had een lekkere taart meegebracht en we hebben lekker met zn allen zitten lunchen met vers brood en beleg.

Echt voor herhaling vatbaar!

Joey en ik stappen even de fiets op voor wat lekkers voor vanavond

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    En ik had dus na het stoppen met de pil nergens last van. Maf he.

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    whaaaaaa, jammer dat ik het gemist heb :(

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    leuk truus dat het gezellig was!

ikdus ja dat zou wel wat zijn he! zolang zwanger hahahahaha

rebbel! lekker meis dat het zo goed gaat! doe je nu de hele dag echt niets? of ga je bijvorbeel wel een keer per dag ffies naar buiten?

donique was goed. ziek maar goed. niets te zien aan de oortjes keel of longen. dus gewoon reactie op de bmr! perfect. morgen zouden we gaan shoppen met zusje en mama. maar nu blijft donique maar thuis bij papa en ga ik alleen met mijn zusje en mama op stap!

wel lekker rustig zo want donique is nog noit zo rustig geweest! hij heeft ook meteen haar armpjes nagekeken en dat zijn plekjes van de droogheid. dus ik krijg lanette zalf op recept. om het goed vet te houden!

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @truus: oh dat klinkt als een gezellige meeting zeg! :)

@kim: ik doe eigenlijk erg weinig, maar heb een rolstoel waar ik een keer mee naar buiten kan gelukkig! :)

liefs rebbel

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    jeetje meis das heftig. vooral met je kleine die aandacht vraagt! sterkte de komende tijd!

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    waar woon je ook alweer rebbel?

18. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Klinkt gezellie Truus! :)

19. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hey Rebbel, wat fijn allemaal.

Dat van die cerclage, nou hopelijk is dat niet nodig dan.

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meiden,

Truus: leuk dat het zo gezellig was, ik hoop jullie ook nog een keer real life te ontmoeten!

Rebbel; heftig allemaal hoor, gelukkig goed voor nu, het lijkt me heel moeilijk om zo lang rustig aan te moeten doen. Ik ben nu 3 dagen thuis en mag niets doen en verveel me nu al. Knuffel en nogmaals sterkte!

Ik ga even douchen zo lig nog steeds in mijn joggingpak er he? heb net wel lekker muffins en pepernoten en koekjes gebakken. Ga na het douchen even de deur uit voor een paar boodschapjes. morgen tussen 10 en 11 wordt ik gebeld of er morgenmiddag een TP is. Erg spannend, maar moet zeggen dat ik er erg rustig onder ben.

Tot later!

Liefs Zora

Deel Deze Pagina