Kim: wat een naar verhaal. Ik hoop dat hun kleintje sterk is en erdoor komt! Tipp: Dikke zoeperd ! Bij mn controle was gisteren alles ok. Toch nog weer een korte echo gehad. Ja het is een luxe, ik weet het. Weer even kunnen kijken naar de bewegingen . Ben nu totaal 4 kilo aangekomen, das toch netjes?
ik wacht nog even tot zondag want dan gaan we samen testen, toch? Voel me wel een beetje schuldig dat ik al getest heb
wel een tweede streep, maar niet zo donker als de controlestreep. maar ik was ook veel te vroeg, kwam echt door jou hoor, tis jouw schuld en gisteravond gedaan wie is hier nu de mafkees
ik heb dinsdag ook een ovutest van kv gedaan om te kijken of ze echt vals positief gaven. Maar er stond ook een licht streepje. we gaan zaterdag of zondag samen testen, goed?
ik moet van bert morgen eerst nog een ovu test doen, hij is nog erger als ik pff ik kan echt niet van die testen afblijven
Sniffy, vast een voorzichtige feli dan. Zondag echt groots hoor! Lala een ovutest moet echt knallen als je zwang zou zijn.
ik heb net weer 2 uur liggen slapen... Pfff de muziek bij de buren staat weer eens keihard... maar ik heb geen zin om er heen te gaan... We hebben nou niet echt een toprelatie... Ach... meestal is het binnen een uur weer over...
ben vandaag met zusje naar brussel geweest. zij moest daar een contract gaan tekenen bij de vlaamse overheid, maatschappelijk werker in een jeugdgevangenis. ben echt trots op haar, net afgestuurd en meteen zo'n goede baan!