daantje: bwah gaat wel, ruzie gehad met bert meneer heeft 2 weken vakantie en ik moet gewoon werken van 9 tot 18u en als ik thuis kom is er geen eten. lala was errug boos dus nu na drie en half uur geeft ie zijn ongelijk toe.. pfff
Wij gaan dadelijk op kraamvisite bij mijn ex-schoonzusje. Ze stuurde ons een geboorte kaartje en vroeg of we langs wilde komen. Ze was benieuwd naar mijn man en onze Jesse dat vond ik wel erg lief.
Veel plezier Wendy!! Oh lala kan me vorstellen dat je daar echt boos van werd!!! Mannen soms!! Grrr...
Lieve schat eerst een mega dikke knuffel van mij. Ik zal het je besparen maar ben gisteren niet in de gelegenheid geweest je te smsen of zo, maar weet dat ik je niet vergeten was! sorry!!! Wat houd de uitslag van de kweek evrder in voor verder behandeling of beslissingen?
lala: mannen knuf!!! Tip: fijn dat het redelijk met je gaat meid. maar goed wij spreken elkaar dan ookw el weer
Truus, weet ik dankje wel !! Meid ik hoop echt dat 2010 jullie jaar word dat het gewoon klaar is met al het gesukkel en gekloot. Het moet afgelopen zijn !! Linds, kan ook niets anders zeggen dan mannen "zucht" hahaha. Steenbokje, nee mn stiefbroertje en stiefzusje zouden zondag niet hier zijn. En zondag kwam mn stiefbroertje dus opeens en zijn neefje ook. 1 Januari zijn ze weer weg ( hoop ik ). Dus dan kan ik het dan vertellen. Want wil het echt niet doen waar hun bij zijn.
Volgens mij heb ik ergens overheen gelezen. Wat moet je nog tegen je moeder vertellen ikdus? Hoezo ik ben niet nieuwschierig haha
Over het ECD Wendy Ik wist niet hoe ik het zou moeten vertellen en nu wel. Alleen de juiste tijd met m'n lieve stieffamilie (kuch kuch) is ver te vinden.
MAMA; ik heb geen idee hoe het na de uitslag gaat lopen. Ik hoop op een operatie zodat een deel van mijn bmm eraf gaat. Dan is de kans kleiner op HPV