Truus, dat is niet het nieuws waar je op hoopte, dikke knuffel. Duim voor je dat de kweek goed is. Wendy, balen zeg dat je nek en rug nog steeds zo pijn doen. Gelukkig is het goed te behandelen. Ikdus, succes met je het je moeder te vertellen. Nog geen foto's van Rebbel?
Hmm ja das dan minder. Niet dat ik zo gek ben op ikea hoor !! Hij wilde even heen, heeft net huis gekocht en gaat waarschijnlijk deze/ volgende week over. En hij vroeg z'n lieve zusje mee !! HAHA.. Kwam voor mij mooi uit, wilde eigenlijk nog wel even heen in de vakantie, maar manlief heeft zo'n hekel aan de ikea !! T enige wat bij ons dan ook van de ikea komt, is een lamp en een laptoptafel !!
@Truus, je had me vanmorgen gebeld maar probeer je al terug te bellen alleen je neemt niet op. Was er iets?
hey meiden, Truusje: wat ben je toch een lekkere positieveling he. Hier de stress in me nek...februari komt snel en moet meer regelen dan dat jullie denken nu. hoop dat jullie begrijpen wat ik nu bedoel
truus wat ben jij positief knap hoor. ikdus suc6 met vertelen. mama vervelend dat je nog zo veel moet regelen. lala alles weer rustig?? zo het huis is weer op orde en femke is heerlijk de vloer aan het onderzoeken.
Goedemiddag dames, @Truus; wat balen zeg van de uitslag. Ik duim voor je! @Rebbel; nog gefeliciteerd met de geboorte van Luna. @Ikdus; succes met vertellen. Ik vind het heel goed van je dat je Dees wilt helpen. @Mama; het schiet al op voor jou. ik zag dat ze is gedraaid. Dat is wel fijn. Succes met alles regelen. Vandaag nog een dagje vrij en dan 4 dagen werken, pfff. Ik heb vandaag al boodschappen gedaan. Verder gaat hier alles goed.
Truus ik moet idd werken. Maar ik heb gelukkig geen nachtdiensten maar 2 diensten van 7.15u tot 15.45. Dus dat wordt even weinig slapen
Lieve meiden, Ik wens jullie allemaal een gelukkig, liefdevol, gezegend, gezond, prachtig, geweldig 2010 toe! Dikke x Zora