Kruimels en spruitenclub

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

All: ik doelde op de omgangsregeling...;)

Zora: lieverd een super VRUCHTBAAR jaar voor jullie!

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi lieve meisjes!
    Ik wilde jullie vast een hele gezellige avond wensen voor morgen en voor iedereen een heel gezond, goed (vruchtbaar) 2010!!

Rebbel, had je al gesmst, maar nog gefeliciteerd met jullie dochter Luna! Hoop dat alles goed gaat.

Truus, sterkte!

Taby, volgende week is Britt jarig, spannend. Vast een hele fijne verjaardag!

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoihoi,

dank jullie wel voor alle felicitaties!! ik lees later wel een keertje bij. nu even snel want we gaan zo weer naar het zkh.

daar is ze dan! onze mooie dochter en zusje Luna! :) we zijn weer helemaal verliefd en na een vervelende zwangerschap was het weer zeer de moeite waard! we hebben er een mooi meisje bij en zijn helemaal compleet! Luna is dinsdag 22 december dmv een keizersnede geboren omdat ze in stuit lag en te vroeg was. het was echt een beetje raar, ik verloor wat vocht en we moesten dit even in het zkh laten controleren of het geen vruchtwater was, dat bleek gelukkig niet zo te zijn, maar eenmaal daar kreeg ik plots weer flinke weeen! ik denk dat Luna dacht; mama is op plaats van bestemming, dus dit lijkt me een mooi moment! doordat ik al snel ontsluiting kreeg hebben ze meteen een ks gepland, dus het ging erg snel allemaal! maar het is allemaal goed gegaan! Luna had een heel mooi gewicht van 2695 gram, super dus! het vele rusten is echt ergens goed voor geweest. ze deed het ook meteen super goed en mocht gewoon bij mij liggen ipv meteen in de couveause, ze had ook geen zuurstof nodig, een hele opluchting dus! woensdag moest ze toch even geholpen worden en kreeg ze even wat zuurstof bij, maar dit was maar even, mocht dezelfde nacht er alweer af! gister moest ze even onder de blauwe lamp omdat ze wat geel zag, maar ook hier mocht ze vanmorgen alweer onderuit. zodra de couv. nog een graden naar beneden kan mag ze in een gewoon bedje en dan is het een kwestie van alles zelf gaan drinken, maar ook dit gaat steeds beter, dus hopelijk hebben we haar snel thuis! Milan is erg lief voor zijn zusje! hij mocht er eerst niet meteen bij omdat hij verkouden was, maar hij kon haar achter het raam zien, hij stak zijn handjes uit en gaf een kusje achter het raam, geweldig! toen hij later bij haar mocht en haar even aan kon raken straalde hij helemaal! ik moet nog wel even herstellen van de ks, want het is wel pittig zo nu ik elke keer op en neer moet, ik moet mijn aandacht verdelen natuurlijk. milan thuis en luna in het zkh.

liefs rebbel

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Rebbel, fijn dat je thuis bent, hopelijk mag Luna heel snel mee naar huis. Klinkt allemaal heel positief. En de liefde straalt van je berichtje af.

5. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    Hey Rebbel, fijn dat jullie thuis zijn en dat alles goed gaat :)

6. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hey Rebbel, wat fijn dat het zo goed gaat met Luna en dat de grote broer Milan zo trots is op zijn zusje.
    Oei elke keer op en neer naar het ziekenhuis, dat is idd erg vermoeiend en pijnlijk met je buikwond.
    Hopelijk mag de kleine meid snel mee naar huis.

Blondsteenbokje, heel veel succes met alles regelen. Druk druk druk.

Sniffy, fijn dat je twee vroege diensten hebt met oud&nieuw, dat is altijd beter dan in de nacht.

Ikdus, we geven Britt voor haar verjaardag een driewieler kado.
    Die hebben we al vanaf september in huis, dus we waren snel en ruim optijd klaar met shoppen.:D
    Van de week hebben we een Nijntjetaart besteld. Net zo'n soort taart als Kim altijd maakt.

7. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    goeie morgen! :D

8. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Goedemorgen allemaal.

Nog plannen vanavond?

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Goeiemorgen!

Hier zijn de wassen al weg,
    keuken, badkamer en toilet schoon
    boodjes gedaan,
    de stofzuiger door het huis gehaald.

Nu even dweilen en dan kan ik douchen terwijl het droogt.

Broodjes smeren voor onderweg vanavond

Joey is op KDV, die haal ik om 15.30 op. Die dan alvast omkleden voor vanavond. Mike is om 16.15 thuis, die douchen en omkleden en spullen inladen. Om 17.00 gaan we rijden naar Poppel, dus dan ga ik zwaaien naar Linds en Wendy!

10. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Zo Truus, jij hebt er zin in vandaag, ik zit er nog tegenaan te hikken.
    Maar...................ik heb de tijd, want ik heb lekker vakantie t/m 18-1.:D
    Gezellig naar je moeder toe vanavond?

11. ProudMum

Lekker Taby!
    Ja we gaan naar mijn moeder toe straks, mijn zusje belde al; Wanneer komt Joey nou eens?

12. mamastarlight

hey lieve meiden!

Mieke: ook voor jowu natuurlijk het allerbeste voro eht nieuwe jaar! leuk dat je even langs komt ;)

Rebbel: wat schrijf je dat lief. nogmaals gefeliciteerd met je mooie dochter (foto?) en moet even gezegd wordend at je het super hebt gedaan!

Milan: zo te horen ben je al echt een grote broer voor je kleine zusje! :D

13. mamastarlight

Taby: aub geen bsb meer zeggen maar gewoon mijn nieuwe naam ;)

Truus: klinkt geslaagd vanavond. veel plezier alvast!

En deze voor jullie allemaal:

hier

14. ProudMum

15. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
  16. mamastarlight

;) dank je

17. mamastarlight

Thanks wijffie, hoe is het met jouw?

18. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    Truus, zal straks terugzwaaien ;) veel plezier hoor!

wij gaan met 5 koppels gourmetten en daarna op stap :D

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoihoi,

even snel een kleine update!

LUNA IS UIT DE COUVEUSE!! :)

we hebben haar vanmorgen aan mogen kleden en in een bedje mogen leggen. nu alleen het zelf drinken nog opbouwen maar dat doet ze ook al erg goed, dus hopelijk kan ze snel mee naar huis!

foto's in n album!

fijne jaarwisseling allemaal!

liefs rebbel

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    foto's staan alleen in de verkeerde volgorde zie ik. ;)

Deel Deze Pagina