hoi hoi meiden! Joey: o dat is super! ben benieuwd naar je nieuwe grote jongenskamer hoor! Sam: leuk ! en je gaat hard he! willen jullei wetenw at het wordt straks?
Jesse: joepie heb jij plek voor de tafel en stoeltje! :d (wendy geintje hoor ) Meeting: leuk! jullie mogen ook gewoon op kraamvisite komen hahaha
Haha, neej het liefst willen we het niet weten !! Waar we de 20-w echo laten doen, krijg je een envelop met de juiste kleur sokjes mee. Dus mochten we het toch willen weten, dan kunnen we die openen.. Maar dat gaan we niet doen hoor !!
Ja gaat lekker ! Ik voel me wel fit eigenlijk . Alleen moet ik opletten met wat ik eet, want anders ben ik gauw weer misselijk Maar goed, dat is geen drama ! En met Jildou gaat het super. Morgen naar cb. Ben wel erg benieuwd hoe ze gegroeid is, al lijkt het mij wel prima. Ze doet het zo leuk !! Heerlijk kindje !! Als ik vraag waar is de baby, wijst ze naar mn buik !! Smelt !! En hoe is het met jou?
Fijn dat het zo lekker gaat met jou en Jil! En even weer de cijfertjes zien is altijd leuk! Met mij gaat het gelukkig wel weer wat beter. Maar dat komt denk ik ook door de rust. Op drukke dagen gaat het minder of als mensen precies op de gevoelige plek drukken zeg maar. Dan zit alles nog erg hoog en ben ik erg emo. Heb dat nog niet onder controle.