Neej dat geloof ik wel en dat heeft ook wel even tijd nodig en wat bij mij eigenlijk het beste werkte was weer zwanger zijn en die eerste weken voorbij zijn. Komt goed, hopelijk mag je gauw weer positief testen, wanneer is je nod?
Hmm spannend en ik denk dat deze datum in het verschiet het ook allemaal niet makkelijker maakt dan!!
Trouwens de tip van het jaar De woezel en pip laptop: En dan vooral omdat er een grappig spelletje op zit wat manlief erg leuk vindt HAHA!!!
Nee klopt. Zal heel zwaar zijn als het deze maand dan ook niet raak is. Mocht het overigens wel raak zijn is de uitgerekende datum 02-10-2010 (testdatum 20-01-2010) En als het de volgende ronde raak zou zijn ben ik uitgerekend op mijn verjaardag!
20-1-2008 testte ik positief van Jildou !! Nou je ziet wat voor moois daarvan is gekomen !! Kan het me wel voorstellen dat het erg moeilijk zou zijn .. BAH Zijn geen leuke dingen, weet precies hoe je je moet voelen.
Nou dan moet januari 2010 wel geluk brengen. (ach en anders maar februari, want zo'n verjaardagskadootje krijgen lijkt me erg leuk! )
leuk dat ze het zo doen Sam! Ik zal het voor het praktische wel graag willen weten. de eventuele volgende keer ook weer. (...rare gedachten wil best een brusje erbij, datw eet ik nu al maar hoe gaat het lopen he...)
Sam: lief is dat he. doet mijn neefje dus ook en aangezien de ledikantjes naast elkaar staan gaat hij eerst staan in zijn bedje kijk dan en wijst dan naar mijn buik alsof die zeggen wil: nee die zit nog daar Maranka: tuurlijk ben je daar nog niet over heen lieverd. moet je ook niet evrwachten...dat kent geen tijd. mega dikke knuf!!!
Mama: Ja wat betreft dat brusje, lijkt me erg moeilijk, afwachten. Eerst maar lekker genieten van je mooie meid !!
Dat lijkt me voor jou ook een moeilijke gedachte meid. Je zult dan eerst weer een lieve vriend moeten vinden die ook kindjes wil. Lijkt me heel dubbel om daar nu over na te denken...of niet?