Dames, beslissen jullie onderling maar welke plaats. Ik woon al in t midden van NL dus hoef minder te reizen.
Ik weet natuurlijk ook niet hoe het met mij gaat en of ik lang in de auto kan. Dus moet ik het aan jullie overlaten. Dadelijk beslis ik mee en kan ik niet das ook rot!
Aaahhh die Jasper, ook al zo lekker aan het genieten van alle sneeuw. Er ligt bij jullie ook een flink pak Maranka.
Ja klopt. deze foto's zijn van na de kerst overigens. Maar er ligt nu ook nog genoeg. Ik kan hier de straat niet uit met de fiets. En met de auto is ook erg glibberig.
komt spuit 11 ook weer e4ens langs Februari kan maar ga ik niet mee. nog te vroeg. Zomer/voorjaar => Dierentuin Rhenen?
Britt: al weer bijna jarig! Jasper: wat een leuke foto Plaats meeting: als het me uitkomt kom ik toch wel even dus ik hoor en merk het wel
zo even mail lezen en dan babykleertjes strijken...haat strijken heb een twee kamer appartement gezien in Leiden...per juni maar de prijs he...moet echt wel geschikt zijn anders echt een probleem. grrr zo moeilijk schatten
Goedemiddag!! Ik ben net pas wakker. Ik heb vanmorgen Jesse naar zijn gastouder gebracht en ben toen terug gegaan. Ik had zo slecht geslapen. wel 6 keer wezen plassen en veel gedroomd. Hier nog geen ongi maar omdat mijn cyclus de vorige keer ook steeds 4 dagen langer werd ga ik ook maar niet testen. Ik heb natuurlijk 3 dagen geleden ook een nega test gehad. we wachten maar even af.
Wel spannend hoor Wen! Mama, succes met zoeken naar een leuk Paleisje voor jou en je meisje En dit voorjaar Meeten mag ook hoor. Lekker een dag in April en dan een dierentuin klinkt ook prima wat mij betreft.
rebbel lekker genieten. maranka wat een mooie foto's heerlijk die winterse omgeving. mama strijken is ook niet mijn hobby. taby alvast gefeliciteerd met britt al weer een jaar wat gaat de tijd toch snel. wendy 6x plassen ??? wie weet ik ga voor je duimen. @all een meeting in de dierentuin in bijv. april vind ik erg leuk.