whaha ik heb een zelfgehaakt kussensloopje gehad... lelijk!! maar wel lief natuurlijk, ze had er uren werk aan gehad hihi
Wat schattig!!! Zo heb ik klanten die niet binnen komen als ze me fiets niet zien staan hahahaha! Ik heb al een heel clubje fans ontwikkeld
Ja, ik met oma. Maar wel op een dag dat de 9maanden er ook is. Ik heb de kaartjes en zin al liggen. Nu nog wachten op de dag.
Liefjes ik sluit af! Morgen kan ik bellen hoelaat we Joey's bed kunnen verwachten. Dus ik zal morgen veel hier zijn als ik moet wachten (huis is al schoon) Zaterdagochtend doen we hem in elkaar zetten! Dan kan hij zijn slaapje smiddags al proberen in zn grote bed! Sweet dreames!
Tot morgen Lala! Oh, vraagje aan Taby nog; Wat gaat Britt trakteren? Ik ben maar aan het zoeken en kijken, maar ik heb geen idee!!!
@ Truus: Ik krijg de bladen niet meer, dus ik heb nog geen idee. Misschien moet ik maar een boekje kopen waar zo'n beursgids in zit. @ Lala: Ja, we willen het wel weer weten. De pendels die ik had zeiden allemaal jongen. Maand klopte, dus geslacht misschien ook. Merk het wel, of hopelijk zie.. hihi.
Truus, Britt trakteert poppetjes. En tja hoe moet ik het uitleggen hoe ze in elkaar zijn geknutseld hihihi. Het is in ieder geval een doosje krentjes en een klein verpakt ontbijtkoekje. Daar heb ik beentjes, armpjes,hoofdje en een vlaggetje hiep hiep hoera Britt 1 jaar op gefabriceerd. Linds en Truus, sommige klanten zie je liever komen dan gaan, maar ook wel weer leuk van die klanten die je werk gezellig maken. We hebbben net de slingers en balonnen opgehangen, vanmiddag hebben we de traktaties gemaakt en zometeen nog even het kado beneden zetten. Morgenmiddag trakteren op het kdv en morgenavond komen de opa's en oma's even langs en dan zaterdag en zondag vieren we Britt haar verjaardag. Druk druk druk............maar wel heel leuk.
Taby, omdat ik morgen na mn neefje ga ( die word 6 jan 5 ) en vast niet online kom, wil ik vast zeggen : Britt van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag !! Dat je een superleuke dag mag hebben en je lekker mag laten verwennen. Want je krijgt sowieso al een superleuk cadeautje Mama en Papa van Britt gefeliciteerd met haar eerste verjaardag, geniet ervan!
Er is er 1 jarig HOERA HOERA! Dat zie je aan mama's banner en dat is BRITT! Hartelijk gefeliciteerd! XXXX