ik vind het nog zieliger voor Joey. Die ging door het dolle toen hij zn bed zag! 'atoo sjape?' riep hij meteen.
Kim: wintersporthuisjes?? Je kunt hier wel heen !! Skipakjes.. bij de scapino komt die van Jildou weg. Echt super !! En heel handig .. kan helemaal opengeritst! Fijne dat Joey het zo goed doet op de pufjes Truus!!
er is hier binnen 10 minuten 10 cm sneeuw gevallen. was onderweg naar beverwijk maar toen ik vastricuj uit was had ik al 7 auto's tegen bomen aan zien staan dus ben weer terug gegaan. heb over een ritje van 10 minuten een half uur gedaanm want kon maar 20 rijden. dus ben weer thuis truus ggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
hoi hoi meiden, Kim: o sorry helemaal niet aangedacht Februari komt mij dus echt niet uit en April kim niet dus meiden zeggen jullie het maar maakt mij echt niet uit. komt toch wel goed
maranka en truus: mega dikke knuffels! Dat ik eht allemaal niet noem betekend niet dat ik niet aan julli denk he Lala: gaat echt opschiten idnerdaad! leuk! ben echt benieuwd naar jullie spruit!
truus en lala: leuk he klanten...sommige dan. Beurs: ik wilde wel gaan aangezien mijn zus en nichtje waarschijnlijk dan overkomen voor de kleine meid maar vind eht veel te kortdag dus dit jaar helaas niet
BELLEN! dit kunnen ze niet maken. A) ze moeten het netjes afleveren en daar houd B) in dat het niet stuk is!
daantje: balen van de zwemles! Ik heb voor vanavond ookd e zwangerschapsyoga weer afgebeld. ik durf niet te rijden! en ik moet een heel stuk binnendoor dus daar is niet gestrooid. nu met kind echt niet hoor! Kim: veel plezier!
kim: goed dat je terug ebnt gekomen hoor. Zo ga eens wat eten heb geen ritme vandaag want had uitgeslapen. moeders heeft zo iets leuks gemaakt voor de kleine in de kraamweek en ik heb ook een idee dus ga zo eens aan de slag.