Wic gefeliciteerd !! Truus, Grrrrr ik stuur die donkere wolk die boven jullie hangt even na dat bedrijf toe ( nouja even gewoon vooraltijd die verdampt wel als ze normaal met klanten om kunnen gaan ) Rot nieuws zeg bah !!! Wel super dat Joey t goed doet op de puffer. Hoe is het slapen nu ? Wen, lievie hele dikke knuffel !!! Daantje, baahh rot weer ook.. Vond Femke 't erg dat ze niet langer kon zwemmen ? Kim, gelukkig veilig thuis Omg, morgen ben ik jarig en begin ik weer met autolessen twee uur lang. Ik durf niet in dit weer !!!! Vooral 't gooi niet. Vind de straatjes daar al rot en nu is 't ook nog eens superglad, tenminste hier. Weet niet hoe het in 't gooi is, maar bang ben ik wel !
Lieve Ikdus, Alvast van harte met je verjaardag! Hoe jong word je? Jij stapt morgen die auto in en TJAKKAAAAAA, jij kan dat echt wel! Komop meid, je hebt kloten zat! En Mike zegt; tegen sturen en gas loslaten, nooit op je rem trappen.
Tja ben allang blij dat 't geen examen is !!! Dankjewel voor de felicitatie, ik word 22 . Vind dat een saaie leeftijd blehh.
Ik werd vandaag zowel een jonge meid als een al wat ouder iemand genoemd, door 2 verschillende collega's ... pffff Ik vond de eerste leuker
Wic nogmaals proficiat!!! Was wel verbaasd dat het een verrassing was, dacht echt dat jullie druk bezig waren voor een zusje ( )
Tnx meis Nee, echt niet. Ik wilde wel graag, maar manlief had nog niet zo'n drang... die is nog herstellende van z'n shock.