thanks schatties voor de felicitaties !!!! mama, rustig aan doen he ! kussie daan, oooh lekker nog vrij zwemmen gedaan, heerlijk!!
Reactie baby winkel; Beste Roxanne, Vervelend om te horen dat er schade aan de sleepcar zit. We gaan dit probleem zeker op korte termijn oplossen. Morgen nemen we contact op met de leverancier om deze schade voor te leggen en om een snelle oplossing aan te dragen. Met vriendelijke groeten, ***********************, Baby&Tiener Superstore
Dankje Truusje en wat klote van het bed. Ik hoop dat ze het snel oplossen. Knuffel or je hoofdpijn. Hoe komt het lieverd?
Ach meis toch! Dat mag ook, het is ook zo dubbel allemaal! Maar ik weet zeker dat je opa trots op jullie is, hij zal vast zorgen voor een voorspoedige zwangerschap. En als je wilt kletsen, je weet me te vinden he? Enneh, Buddy nodig? LOL XXX
Ikdus, van harte gefeliciteerd met je 22e verjaardag!!! Mooie leeftijd joh, helemaal niets saais aan hoor. Ik word alweer 31. Truus, je hebt veel te veel aan je hoofd nu, mooi balen hoor die hoofdpijn. Hopelijk heeft het mailtje van de beddenwinkel je al iets gerust gesteld. Mama, bloeddruk niet te hoog op laten lopen he,mooi je weekjes nog uitzitten hoor. Kim, we hebben gisteren best een leuke dag gehad, ondanks we Britt haar verjaardag pas zaterdag en zondag vieren. 's Morgens met z'n allen naar beneden, nou ze keek haar ogen uit aan de slingers en balonnen. Toen kado van ons uitpakken. Daarna op de driewieler naar de bakker. Na het middageten naar bed en na het slapen zijn we naar het KDV gegaan om te trakteren (ze hoeft pas 19-1 weer naar het KDV, dus vandaar gisteren). Was zo leuk op het kdv, alle kindjes in de kring en allemaal één voor één een handje komen geven aan Britt, daarna gingen ze allemaal verjaardagsliedjes zingen, zelfs met instrumentjes erbij. En na het zingen getrakteert aan de kindjes en de leidsters. Na het KDV zijn we lekker gaan sleeën tijdens het uitlaten van de hond. Na het avondeten zijn de opa's en oma's geweest, oma had een slagroomtaart meegenomen, zodat Britt lekker in een taartpuntje kon slaan. Na de kadootjes, taart en douche, voldaan naar bed. En nu maar wachten tot het zaterdag en zondag is, hoop dat het weer niet al te gek gaat doen, want dan blijven er sommige mensen natuurlijk thuis.
Hihihi, ze gaan hier met badzout strooien als het nodig is. Het gewone strooizout is op en een bedrijf heeft afgekeurd badzout aangeboden om in geval van nood te strooien. Wat zullen de straten lekker gaan ruiken dan hahahaha.