HAHA Lol met buisjes : D !! Wendy ik sluit me helemaal bij Maranka en de rest aan !! Fijn datj e nog 6 weken hebt gekregen, kan je maar misselijk worden .. Neej hoor.. Dat wens ik je echt niet!!
Truus, inderdaad bewaren voor het plakboek. Ben ik toch niet de enige die alles in het boek plakt hahaha. Wendy, goed dat je nog 6 weken bij hebt gekregen, je moet goed herstellen. Ik kan het begrijpen dat het moeilijk te verkopen is voor je gevoel om te vertellen dat je nu zwanger bent. Je baas heeft vorige keer zo goed gereageerd, ik zou nu open kaart spelen en het vertellen, zodra jullie willen dat de buitenwereld jullie zwangerschap mag weten. Je baas kan je in principe niets maken hoor. Heb je een vastcontract? Met een jaarcontract kan ik begrijpen dat je hem wel knijpt.
Wen, mijn motto op t moment; YouTube - Bob Marley-"three little birds" Misschien heb jij er ook wat aan! Hoe slaapt Jesse nu? Denk dst Joey het stokje heeft overgenomen!
Goedemorgen allemaal, Hier al vroeg wakker, Britt ligt nog lekker te slapen. Maar ik kon niet meer slapen. Ga zo even lekker wandelen met de hond.
Werk is effe wennen met de nieuwe manager, maar ik moet gewoon even duidelijk mijn grenzen aangeven. Zorgen gaan ook wel hoor, alleen die hoofdpijn s'avonds is wat minder. En met het gezin gaat het goed! Daar hebben we niets over te klagen!
Zenuwen voor het kinderfeestje vanmiddag denk ik, hahahaha Heb net de Nijntjetaart voor Britt opgehaald, hij is echt gaaf. En een angst overwonnen.......rijden in de sneeuw. O o o wat een muts.
Taby veel plezier!! Hmm wat vreemd, ik kan heel veel links van het forum niet openen. Van de juli-mama's bijvoorbeeld niet.. blijft ie maar zoeken... vaag weer...