Nee maar het tocht verschrikkelijk! Dus we duiken zo in bed als Mike een leger heeft afgeknald (ps3). Joey zal over 30 min vast wel weer wakker worden. Op de een of andere manier heeft hij uitslag op zijn piep, balzak en liezen. Lijkt op eczeem want ik herken er niets in van luieruitslag. We zijn helemaal over op Weleda, ik gebruik alleen nog maar sensitive doekjes. Afgelopen 2 dagen heeft hij wel een verassingsei op, maar kan me niet voorstellen dat het daar aan ligt.
OOoh brrr Truus. HIHI ik lig hier met de adapter van mn laptop tussen mn knieën..lekker warm ! Maar wat vervelend. NEej lijkt mij ook niet dat hij dan alleen daar uitslag zou krijgen toch?
Truusje slaap lekker en tot morgen! Sam ik zit ook lekker met mijn laptop op schoot. Heerlijk warm idd.
hey meisjes, sam laptopoplader meis?????????????????/ hahahahahahahahhahaha gek wijf! truus wat zielig zeg die joey. en ik zoiu als ik vloei /wondvocht zou hebben ook niet sexxen, nou we gaan waarschijnlijk naar bad hofgastein in oostenrijk over zes weekjes. superduur maar wel erg leuk! dus nog eventjes sparen. hier vanavond naar een verjaardag geweest en donique ging pas om negen uur naar bed dus ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren , misschien word ze vannacht wel wakker (was heel heel heel druk daar) en anders ben ik benieuwd hoe ze morgen wakker word en slaapt. lijkt wel alsof ze van haar slaapje tussen de middag af wilt. maar mama vind dat slaapje nog HEEL lekker hahhahahahahaha. kan ik mooi ff poetsen etc zonder dat mevrouw hier rondloopt!
Haha ja sorry kim !! Mannetje zit tv te kijken, ik zit op de andere bank met lappie !! Hij heeft kiespijn, dus niet erg gezellig.. Niet chaggie ofzo, maar gewoon pijn..hij klaagt nooit dus is nu even sneu!! Hopelijk kan hij morgen naar de weekendtandarts, als hij daar kan komen.. Ooh wat ik nog vergeten ben te vertellen: Wat ben ik blij dat Jildou nu loopt! Kyra is voor het eerst loops. Kruipt ze daar iig niet door als ik even een drupje mis !! Over 6 weekjes maar onder het mes. Dan zijn we daar ook weer vanaf !
ik ga ook naar bed inderdaad lekker sam dat ze dan loopt,. ieuw als ze daardoorheen kruipt bah bah bah tot morgen!
Precies.. maar voor Kyra is het beter om haar eerst een keer loops te laten zijn.. Dus ja.. t is even niet anders.. en maar wat meer in de hal/bijkeuken liggen !! Nog even en we zijn er vanaf.. Hoeven we er niet meer om te denken.. Ik ga zo ook afsluiten.. Tot morgen dames! Trouwens leuk Kim.. Fijn dat je nog iets gevonden hebt!! T is in de voorjaarsvakantie he? Tenminste wel tegelijk met onze voorjaarsvakantie iig !! Dan is t altijd duurder..
Hmm of ik ben in de war.. Neej volgens deze site ook niet. EN ik heb over 6 weken de 20w echo en dat is de eerste zaterdags van mn vakantie..
Goedemorgen! Wij gaan hier heen kim : Herzlich Willkommen auf den Winterseiten von Wald-Königsleiten (en dan Konigsleiten). 20 maart pas hoor, duurt nog ff.
wij zijn vorig jaar in gerlos geweest wic is naast koningsleiten. was erg gezellig maar die plaatsjes stellen niet veel voor. dus zwanger of met kleintje is het niet erg leuk! vandaar dat we nu naar wat grotere stadje willen. dan is er voor mij ook wat te beleven. sam hahahaha kwartje viel gelukkig hahahahha
Goedemorgen, Hier al druk in huis geweest, zometeen komt schoonpapa, daarna gaat Mike hopelijk een kast ophalen met mijn vader. Daarna een verjaardag.... druk dagje dus!
Fijne dag Truus!! Hier ligt weer cm's sneeuw. Als je naar buiten gaat sta je meteen tot boven je enkels in de sneeuw... Ik ben er zoo klaar mee .. Manlief heeft ook nog eens kiespijn dus die zal straks wel de tandarts bellen.. Moet hij ook nog in de auto..hmmz!!