een Mammut kast van Ikea maar dan een 2 deurs. Ze zijn alleen niet meer in met 2 deuren in de winkel te krijgen en op MP vragen ze gemiddeld 80 euro!
Dit is de kast, alleen andere adverteerder; Marktplaats.nl > Ikea Mammut blauwe kledingkast - Huis en Inrichting - Kasten | Kledingkasten
Hoi hoi, Truus, lekker joh dat je bijna van het kamertje af bent. Leuke kast, nu het bed nog (heel) leveren. Kim, lekker geshopt joh. Inderdaad kleine voetjes, Britt heeft al maat 19. Hebben jullie wel een beetje de zelfde ideeën over een meisjesnaam of niet? Ben benieuwd wat de naam voor jullie zoon/dochter wordt. Fijn dat de controle goed was bij de vk, op de grote baarmoeder na dan, hoe komt dat eigenlijk? Sam, fijn dat de controle bij de VK goed was. Een buikje van 22 weken, leuk joh, lekker pronken met die buik. Britt staat los en zet een paar pasjes los van bijvoorbeeld de bank naar mij of naar de salontafel. *trots*
Oooo op die manier. Pfff ben hier verder gegaan aan de foto's inplakken van onze vakantie naar Rome.(sept. '08) Zijn ongeveer 500 foto's. Ben het zo beu, maar ben het ook zo beu om tegen die fotoboeken en die losse foto's aan te kijken hihihi.
Morgen ga ik maar weer eens bellen over t bed, het is toch van de zotte! Taby, veel plezier! Ik haat foto's inplakken, Mike is er dol op!
Vindt Mike dat leuk joh. Barry heeft er net zo'n grote hekel aan als ik.....hij heeft nog zo'n 200 foto's liggen die ingeplakt moeten worden van de vakantie naar Japan 2006.
Nee nog niet Lala maar zit aan de ibu ivm mijn rug. Hhahaha ik heb altijd wat! Hahaha Taby. waarom bestel je geen foto album? Scheelt plakken!
Ja maar wel veel duurder Truus .. Ik heb een album van 90 pagina's van jIldou's eerste jaar.. was ik bijna 70 euro lichter !! Aaah Truuske toch.. t is wat met jou.. KNUFEFLTje maar weer !!
Ja, maar ja, soms heb je dat he?? Kan ik ook nog wel eens doen.. En moet ik nu helemaal op letten.. Valt ook niet mee!!
Ja, zo'n album is wel een idee. Truus, het is nu al naar je rug gezakt. Nog eventjes en je kan het uitp**pen. Was het maar zo makkelijk opgelost he. Wees zuinig op je rug hoor, je hebt er maar 1tje van. Sam, foto's van Britt vind ik geweldig op in te plakken. Ik zou overal wel een foto van kunnen maken en alles wel willen bewaren, allemaal herinneringen.
Hahaha die Truus. Hoe ging bij jullie trouwens de overstap van nutrilonmelk op halfvolle melk? Ben met Britt nu aan het proberen van de Nutrilon3 naar halfvolle melk over te stappen, maar ze moet het gewoon niet. Koud niet, warm niet, met pap niet, in fles niet, in tuitbeker niet, gewoon helemaal niet.