Ja mijn zwager vond hem ook hylarisch en nog handig ook De auto ( suzuki Swift) is direkt omgedoopt tot JOEP!
HAHA joeperdefloep de 1e !! Taby wat een mooie taart en wat een geweldige kleertjes heeft Britt aan, echte jarige meid !! Heeft ze nou beenwarmers aan? Zijn die er voor deze leeftijd? Geweldig En lekker verwend !! LEukleukleuk !! Jullie hebben lekker gekletst .. oOh ja melk. Jildou is gewoon tussen de middag begonnen met wat lauwe melk en dat vindt ze prima en nu drinkt ze alleen nog maar gewone melk eigenlijk ..
Goedemorgen! Taby, wat een geweldige taart! En wat een mooi plaatje is Britt! Superfoto! @ melk : Faylinn deed nooit moeilijk over melk..ze ging heel makkelijk over op gewone (we zijn per fles gaan vervangen geloof ik). Kind is nog steeds gek op melk!
Stelletje beppers hier, pagina 5000 en bericht 50.000 alweer voorbij. En Truus, nog steeds niet gevloeid vandaag? Sam, ja zijn beenwarmers. zaten bij de maillot hoor. Vanmorgen 120ccnutrilonmelk en 60cchalfvollemelk door elkaar gedaan en dat dronk ze op. Dus tussen de middag ga ik weer wat meer halfvolle melk erbij proberen te doen. Echt een goed idee Truus. Trut dat ik ben zeg, ben ik net de verjaardagfoto's van Britt gaan ontwikkelen bij zo'n directklaar ding. Klik ik 1 foto aan om 4 keer af te drukken. Wordt de rest van de foto's ook 4 keer afgedrukt. Dus daar stond ik dan bijna een uur in de winkel te wachten op de foto's en een dikke vette rekening. Beetje dom.....
zo kleertjes gekocht voor beeb 2. droger is weer gemaakt en donique ligt op bed. ik moet zo werken dus ik hoop dat ze gaat slapen. is maar een uurtje werk maar dan is het toch lekker als ze niet op is. vanmorgen was ze om zes uur wakker dus flesje gegeven en teruggelegd toen was ze pas om negen uur weer wakker. hahahahaah normaal heerlijk maar vandaag met het werk kwam het niet zo uit haha
Ik hoop voor je dat Donique nu even een lekker lang tukje doet. Wanneer wij het willen, doen ze het helaas niet altijd he. Sam, ja ben blond......geverfd, kan ik het tenminste nog ergens op steken he.
kim en sam jullie buik is lekker aan het groeien. (zou ook wel weer willen ) taby wat goed van britt joehoe truus wat slecht van je bed zeg ze zouden toch een dag later al wat horen??
taby mooie foto en wat is ze verwend heerlijk. duur foutje vervelend. truus weer piemelen jeeeeeeeh 5000 al weer wat gaat het hard met al het geklets.
Hoi hoi! Beginnen met belangrijk nieuws: allemaal de groetjes van Tip! Truus: leuke kast! ik ken hem ja, leuk! fijn dat de kinderkamer opgehaald wordt want ik voelde me best wel lullig...en doe jij een beetje rustig aan met al je kwaaltjes lieverd! Go Britt! Over fotoalbum gesproken: weten jullie misschien een leuk boek voor de eerst foto's? alles wat ik zie is het net niet zeg maar... Taby: probeer het met een beetje honing. werkt bij mijn neefje. Moet bekennen dat ik niet weet of het goed is maar het werkt wel. WAT EEN GEWELDIGE TAART! en leuke foto's! Britt: wat ben je al een lekker groot dametje! Joey en Britt hebben een date Wat jullie niet allemaal voor moeite doen om de pagina's vol te krijgen Truus: o mooi! heb je een foto van je nieuwe armband? ben nieuwsgierig Proest dat piemelen En o voor de gene die my name is micheal hebben gekeken: WAT EEN WERELDWONDER DIE MIKA! Hey IkDus: moeders al gesproken? lig hier helemaal in een deuk doro jullie. zullen de hormonen wel zijn... kim: ga je nu voor de neutrale kleurtjes en de spulletjes van Donique? Hier alles goed. had vanmorgen een afspraak in de stad en ben nog even naar de prenatal geweest. slingers gehaaald voro straks, een blouse en twee broekjes. een kraamboekje en een spaarpot. leuk leuk leuk weer allemaal.
Taby duur foutje, maar je kan er wel om lachen later weet ik zeker !! Mama, oee nog maar 4 maar max 6 , denk ook niet dat je overtijd zal lopen hoor. Nee moeders nog niet gesproken, zie dr ook heel weinig. Ze gaat tegenwoordig veel naar mn exstiefvader, die is 5 januari opnieuw geopereerd aan zijn blaaskanker en t gaat niet zo goed met hem, de bestraling valt hem heel zwaar. Kim, wat een knappe meid heb je ook, zooo snoezig !!