truus: knuffel! en dat is wer goed nieuws ja! enne...dank je hoor hahaha meiden zoals heel lang beloofd: http://i9.photobucket.com/albums/a74...e/IMGP2281.jpg
Ah Joey wat goed dat je al zo snel naar de dokter mag! Dan is het hopelijk voor jou en mama een stuk rustiger thuis, in februari een nieuwe start zonder ziekenhuisbezoekjes, voor jou niet en voor mama ook niet. en lekker slapen in je nieuwe bed dan natuurlijk
Truus, als dit nu het begin is van al het goede nieuws dan zit het wel goed. Zo vol houden. Wendy, hele dikke knuffel. Mama, ik heb de foto nog niet bekeken, hij opent niet bij mij.
Wendy, wat zie ik nu.... gefeliciteerd wat super dat je zwanger bent!! Truus, sterkte met Joey en alweer bijna 2!! Hier alles goed, ook aan het aftellen naar Boaz z'n eerste verjaardag. Edit: en nu zie ik dat Wic ook weer zwanger is, ook jij natuurlijk super gefeliciteerd. Dat krijg je ervan he, als je niet meer actief meedoet
Over piemelen gesproken... Wij hebben in de winkel een klant die als man is geboren maar zich kleed als vrouw. Op zich is daar helemaal niets mee, en hij/zij/het is vaak nog gezellig om mee te kletsen ook. Nu kwam die persoon vandaag in de winkel met een XD kaartje en de vraag of ik kon helpen om foto's te bestellen. MAAR... Niemand mocht ze zien behalve ik en waarom zou ik wel zien als ik dat mapje opende. Nu moet ik erbij zeggen dat die klant een achterstand heeft en soms praat als een klein meisje, dus ik dacht; right, het zal wel! Ik kreeg ondertussen een verhaal te horen over een ingreep die uitgevoerd gaat worden, hij word volgend jaar een zij en vanaf donderdag kreeg hij dan hormonen, bla bla bla... Ik stop dat kaartje in de foto kast, kast gaat foto's laden en wat ik toen zag!!!!!! DIE MAN, NAAKT IN Z'N BLOTE JOJO!!!!! "Kijk, dat ben ik!! roept die kerel uit! Maar niet lang meer want ik word een transsexueel! Met deze foto's leg ik alle veranderingen vast en niemand wilde me helpen met deze foto's. Ik ben zo blij dat jij me helpt! Leuk he, nu weet jij ook hoe ik eruit zie. En ik moet je eerlijk vertellen; Door de hormonen word ik gewoon opgewonden van mijzelf!" WErkelijk waar, ik stond nog net niet met mijn mond vol met tanden! Ik ben heel netjes gebleven, stikte van binnen van het lachen. Gevraagd welke foto's ik moest aanvinken om af te drukken. Vraagt die gast of ik een vergroting kon bestellen van zijn JoJo!!! Ik heb aangevinkt wat ie wilde hebben, op verzenden gedrukt en heb gezegd dat ie ze vrijdag op kon halen. Dat hij de rest zelf maar moest doen want ik moest kassa draaien... Ik heb in die 8,5 jaar nog nooit zoiets meegemaakt!!!!