Ik heb haar in een pm gezegd dat ik al een Buddy heb, en dat ik geen behoefte heb aan meer buddy's. En dat ik de vermelding van geboorte in topic al voldoende vind. Denk niet dat ik deze week nog terug keer in dat topic. Zo hoeft het voor mij niet. Heb het al druk genoeg met jullie, Maartmama's08 en soms nog febmama's08.
Ik denk dat dat hier ook zal gaan gebeuren. Ik heb wel meer te doen op een dag. En antwoorden die je geeft worden toch half in de wind geslagen.
hahahahhaha wat een lol taby! daisy tja het werd mij allemaal teveel hoor. iedereen wilde met elkaar afspreken etc etc etc. en ik kon het niet bijhouden dus ik doe alleen hier en aug mama;'s .
&*% wat heb ik toch een grote opgezette tieten. ze doen pijn. bah bah bah. en ik wil altijd grotere tieten maar op deze manier heb ik liever mijnn kleintjes!
HAHA Die van mij zijn ook al zoooo pijnlijk .. bleagh.. Hier klets ik dus bij de znm-mama's, joehoe we gaan voor een tweede, hier en de juli2010 mama's. Maar de joehoe op vrij laag pitje, ben immers al zwanger, maar houd het wat in de gaten zeg maar. En de juli mama's op de dagen dat i kvrij ben kan ik het wel bijhouden, vanmiddag cursus gehad en kon ik 10 pagina's bijlezen, nou daar begin ik niet meer aan. T is me wel goed !!
ik ga naar bed. we hebben vanavond de teksten voor het geboortekaartje besproken dus die ga ik morgen even bestellen. en lijstje gemaakt voor de groothandel. gaat heel heel veel geld kosten hihihih. maar wil wat nieuwe dingetjes. kus
Slaap lekker meis!! Hier ga ik ook, morgen werken en mn oogjes doen zeer !! De rest ook weltrusten !!
groot gelijk daisy, je beslist zelf wel allemaal hoe of wat, het moet ook allemaal geen verplichting worden... blijf maar lekker hier meekletsen ( geen verplichting hoor whahaha ,maar liefst wel )
meiden, ik ben even ontzettend trots op mezelf heb vanavond bij mijn schoonmoeder gezeten en heb haar helemaal verteld waar we staan en waarom we geen IVF doen... heel het verhaal van verkrachting 8 jaar geleden en het daardoor ontwikkelde vaginisme Niet gemakkelijk en veel gehuild, maar ben blij dat ik het verteld heb en ze was ontzettend lief!
Lala, wat ontzettend goed van je meis! Ik ben heel erg trots op je en hopelijk word het nu wat beter begrepen!
thanks meiden voel me ook heel sterk op het moment... het doet allemaal niet meer zoveel pijn om met zwangeren geconfronteerd te worden, heb rust gevonden. Met Bert intiem zijn (piemele dus ) vind ik weer fijn en gaat goed.. op het werk gaat alles lekker en is er een goede sfeer en ik heb jullie natuurlijk!
Wauw Lala, ik wist niet eens dat dat de reden was waarom je geen IVF wilt. Wat ben jij een sterke meid zeg, RESPECT !
Wauw Lala, ik wist niet eens dat dat de reden was waarom je geen IVF wilt. Wat ben jij een sterke meid zeg, RESPECT !