Wist ook alleen maar een helft zeg maar. Wat goed dat je erover kon praten. En nu moet ik ECHT opstaan.
Wat supergoed van je Lala!!! Topmeid!!! ' Hoewel je het nooit echt uitgesproken was, had ik wel zoiets verwacht. Goedemorgen trouwens meiden! Hier helemaal hyper. Ik zou gisteravond naar bed, komt vriendin online die gister utigerekend was, dat ze vandaag ingeleid gaat worden! Vind het zoo spannend!!!! Hopelijk gaat het een beetje snel en goed, ze heeft haar portie ellende nu wel gehad! Verder doet forum beetje vreemd. Ik zal me zo ff klaar maken en dan met mn walletjes naar het werk !! Fijne dag allemaal!
Goedemorgen vroege vogels! Hier werken tot 16.00 (als de planning niet is veranderd) en daarna heerlijk naar de kapper!
@ Daisy : wat is dat voor stelletje tirannen? Die zagen mij niet meer terug. (stilzwijgende verlenging tot in 2009? Je had toch niet verwacht dat iemand anders je buddy mocht zijn? ) Jeej! Vandaag lekker vrij, manlief is jarig! @ lala : wat goed van je! Supersterk wijffie!
GEFELICITEERD WICMAN Goh, Derek Ogilvie nu al weer een jaar terug??? En nee, ik ga ook niet meer terug hoor. Vond het een beetje een gezeik. En dan plaats je een klein berichtje over hoe het nu gaat, en dan krijg je nog geen eens antwoord/reacties. Dus Buddy, waarschijnlijk kan je dat topic overslaan....
Vertelde het vandaag aan mijn collega. Leuk idee hoor, dat van die geboortekaartjes. Er zijn nu 41? actieve zwangeren... Duur geintje.
Hoi meiden, ik kom ook weer eens langs gefladderd. Linds: Wat goed dat je het verteld hebt, lijkt me heel moeilijk. En fijn dat je wat rust hebt gevonden in alles. Goed om te lezen dat het goed gaat. Kus! Truus: Geniet ze bij de kapper, ik ben gister geweest, maar alleen de puntjes want wil mijn haar lang laten groeien en ben al goed op weg. Heb het daarna zelf geverfd. Van kastanjebruin naar Roodzwart, maar ik vind het meer zwart haha....wel even wennen. Dais: Als je je niet lekker voelt in dat topic klets je toch lekker niet meer mee. Tis jammer, maar je kunt hier nog lekker kletsen haha. Ik heb samen met 4 andere meiden hier een prive hyves waar we heel veel kletsen. Gezellig. Zijn allemaal IVF/ICSI-ers. Verder klets ik hier dan, nu even wat minder maar toch, en ik hou de meeste topics bij onder vruchtbaarheidsbehandelingen, en mijn eigen topic natuurlijk. Met de meiden van de hyves gaan we binnenkort een meeting doen. Mijn 1e hier op ZP dus wel leuk! Nou, ik ben weer weg. O bijna vergeten @ MamaStarlight Nog van harte met je verjaardag, te laat, maar niet minder gemeend. Knuf!
wicjuhman, proficiat ! mama, hoe is het gegaan gisteren? vandaag ook naar de kapper heerlijk en dalijk even naar mama, met de bus pff blegh, haat de bus
Wicjuh, gefeliciteerd met je man zijn verjaardag, maak er een gezellige dag van. Je hebt hem wel een verjaardagskado gegeven om nooit meer te vergeten. hihihihi Lala, wat ben je toch een topper he! Goed van je dat je je schoonmoeder hebt verteld hoe het erbij staat. Hou dat positieve gevoel lekker vast. Truus en lala geniet lekker bij de kapper. Sam, spannend joh! Daisy, kom maar lekker veel bij ons kletsen hoor. Vanmorgen met Britt en een vriendin met haar zoontje lekker weesten sleeën. Lekker bijgekletst en het was heerlijk buiten, lekker het zonnetje erbij.
Zo hé ben even niet geweest en al weer een zwangere. Wic gefeliciteerd met je zwangerschap. en met de verjaardag van je man. Taby, nog gefeliciteerd met Britt haar 1e verjaardag. Truus, wat vervelend dat Joey weer buisjes moet. Hopelijk is het daarna voorbij. Daisy, jeetje jij bent al weer bijna 20 weken. Gaat het goed? Lala, fijn dat je je verhaal hebt kunnen doen bij je schoonmoeder. En dat het intiem met Bert en jou ook beter gaat. KNUF Hier gaat het verder allemaal goed, op de valpartij van vanmorgen na. Toen ik naar buiten stapte ging ik door mijn enkel. Ik had Fenna op mijn arm, maar die kon ik gelukkig van de grond houden. Mijn broek, die ik eindelijk weer aan kon is kapot en mijn knie is flink geschaafd. Maar goed het is nog goed afgelopen. Verder heb ik het druk gehad en moest veel werken rond oud en nieuw. Het weekend moet ik weer en dan nog 2 nachten er achteraan en dan heb ik 2 weken vakantie. Met Fenna gaat het ook prima. volgende week dinsdag moeten we weer terug naar het zkh voor een foto van haar heupjes en een bezoekje aan de orthopeed. Ik hoop dat de spreidbroek nu af mag, of iig alleen 's nachts om. Hoe is het verder hier?
Sniffy.. nog even meis!!! Dan lekker vakantie! EN hopelijk mag de spreidbroek af!!! IK dacht deze week nog aan je!!! Bah .. dikke smakker gemaakt, gelukkig goed afgelopen!! Hier nog geen nieuws en bekaf !!
Ja gaat hier prima gelukkig hoor !! Alleen vannacht slecht geslapen en dan is een werkdag wel zwaar genoeg !!! En vanavond nog het een en ander voorbereiden en dan nog 1 dagje !! Ga ik ook wel weer redden...
Fijn dat het goed gaat. En idd weer bijna weekend. Fenna slaapt sinds ze geen speen meer krijgt, echt door. Met de kerst hebben we die afgeschaft. Ze lag er meer mee te spelen dan dat ze hem gebruikte.
Dan idd gauw weg dat ding!! Jildou slaapt wel goed, wel met speen, maar daar lag mijn slechte nacht niet aan !! Vriendin wordt vandaag ingeleid en daar had ik het nogal druk mee !!