hey meiden! Lala en Daisy: dank je! Daisy: nou ja zeg! belachelijk! geslacht door geven hoeven wij ook niet et doen en adressen? doe normaal! Wendy: ik begrijp je niet verkeerd maarw as dat maar zo zoals jij het beschrijft. Hij doet alles om MIJ terug te krijgen en NIETS voor zijn dochter. 2 voorbeelden: de kidnerkamer daar is nog lang niet af, meubels niet besteld en hij gaat dit weekend weg want daar si die aan toe... LALA: VIND HET ECHT ONTZETTEND GOED EN MOEDIG VAN JE! JE BENT OPRECHT EEN TOPPERTJE! Sam: als nieuws van je vriendin? Truus: lekker even tijd voor jezelf! Wicjuh: gefeliciteerd met mannetje! Zora: wil je heel snel ophouden met je te verontschuldigen! ik sta nog bij je in het krijt he dat weet je! lala: moeilijk! voor de kleine heel erg goed. voor mij voelde het heel vreemd. maar bleef open en normaal...en nu weet ik pas dat er niets veranderd is en gaat worden. Voor mij niet. maar dat geeft nietw ant dat is mijn doel niet. het gaat om ons kind. maar helaas moet ik toegeven daar ook nog aan te twijfelen neem als voorbeeld wat ik bij Wendy als antwoord heb gezet... Taby: leuk! Sniffy: hey! en auw! sterkte! Fenna: ga duimen dat de spreidbroek af mag! Sam: hoe heet ze?!
Ik weet het ik ken H. helemaal niet. Dat hij weg gaat om even tot rust te komen omdat hij daar aan toe is begrijp ik heel goed. Het is niet niks wat hem is overkomen. Dan er bij richt je normaal als gezin een babykamer in. Daar eb je veel voorpret aan samen en is heel leuk om te doen. Hij moet dat allemaal alleen doen en waarom?? Hij weet niet eens wat er gaat gebeuren en wat jij nu eigenlijk wil. Het is voor hem ook moeilijk vergeet dat niet! (Sorry dat ik nu even advocaat van de duivel speel) Dikke knuffel.
is je evrgeven meissie en nee dat is ook zo maar al dat heb IK ook gehad. ik kan het ook niet anders uitleggen dan zo met woorden van mijn kant. Maar ik heb me ook gered en ik zal ook best nog eens heel hard vallen. maar hij moet juist zijn best doen mij te overtuigen daarin. Als je dat echt zal willen snap je. Net wat ik zeg is moeilijk uit te leggen want ikw il niet te veel zeggen en ook niet te "kwaad" spreken
Nu belde mijn baas vandaag omdat hij via de bedrijfsarts hoorde dat dit nog minimaal 6 tot 12 weken gaat duren en ik zit nu al 9 weken thuis . Hij was daar niet blij mee!!! En dan weet hij nog niet eens dat ik zwanger ben. Het wordt steeds enger om het straks mijn baas te moeten vertellen. Hij wordt vast woest
wendy meis ik snap dat je dat denkt. ik zou me ook zo voelen. maar ja jij kan er ook niets aan doen dat dit nu even samenvalt. en geloof me hij krijgt jou gewoon betaald hoor dus maak je niet te druk! dikke kus
HIHI ben ik toch nog even !! Ik houd de naam maar even voor me, ivm privacy. Als je het graag wilt weten, pb ik het wel even! Maar Taby vind hem vast heel mooi !! Lijkt erg op Britt !!
Is ook leuk !! Nee staat een e achter !! Haha zo vind je de naam dus niet door te googlen HAHA!!! en nog een tweede naam, maar dat doet er verder niet echt toe !!
O my god! geloof dak onze meisjes naam heb gevonden, mocht het hier ooit raak zijn! al 2,5 jaar bezig en dus ook aan het nadenken over namen en pas nu da ik iets hoor waarvan ik denk: dat is het!
haha voor een jongen wisten we het al toen we stopten met de pil, maar voor een meisje wisten we niks... oh vind het echt een mooie naam en past ook echt bij ons hihi nu nog een beebje
hihi de naam van de kleine van vriendin van sam britt met een -e erachter. voor een jongen hebben we ook 2 lettergrepen, eindigend op -e