oh maar het was ook geen aanval hoor. zo was het niet bedoeld. maar ik heb geleerd dat ibuprofen heel slecht is voor je maag etc., en ik wil je daarvoor behoeden. maar als je ze van de huisarts heb gekregen hij zal wel weten wat ie doet toch? mijn moeder is opgeleid tot drogist en die waarschuwd mijn altijd voor ibu. vandaar dat ik het zeg! sorry als je boos bent nu!
Poedervorm is minder slecht voor de maag dan de pilletjes .. En paracetamol helpt niet bij iemand die migraine heeft, zelfs als ze geen migraine aanvallen heeft op dat moment. Tenminste dat is mijn ervaring, bij mn tante dan. ( ook geen aanval hoor Kimmetje ) Wanneer komt er een buikfoto van jou buik? Truus beloof je wel zodra jij stressvrij bent en nog steeds veel hoofdpijn houd dat je na de HA gaat voor een doorverwijzing na 't ziekenhuis ?!!! De kan is klein, maar ik wil absoluut niet dat je 't zelfde krijgt als mn oom ! Die dacht ook hoofdpijn door werk stres en stres om twee drukke zoontjes, maar uiteindelijk een hersenvlies ontsteking. En nu 2,5 jaar later leeft hij nog steeds met dagelijks hoofdpijn omdat hij te laat in het ziekenhuis kwam.
ik heb ook migraine en kreeg van de dokter imigran zakjes. maar bij mij heltp paracetamol nog steeds (in combinatie met gaan slapen) dus ik heb ze nooit geslikt. dat de poedervorm minder slecht is wist ik niet! kreeg manlief toen na de operatie aan zijn kiezen (verstandskiezen) maar ik heb hem gewoon paracetamol laten slikken dus die zakjes liggen hier nog!
Bij mn tante helpt het dus niet, zij moet imigran slikken in combinatie met ibuprofen. Ja mn moeder had me verteld dat de poedervorm van ibuprofen minder schadelijk was voor de maag en ook sneller word opgenomen tegen de pijn.. Maar tis wel heeeull vies hoor, bahhh
jeetje zeg wat heftig. heeft ze dit vaak? ik heb gemiddeld 2 keer per week migraine (behalve als ik zwanger ben joepie) maar gelukkig niet zo heftig dat ik er helemaal door uitgeschakeld ben . vaak met twee paracetamol is het uit te houden . verdwijnen doet het dan niet maar het doet niet zo'n ontzettende zeer!
Ik weet niet hoevaak ze het heeft, ze had het zaterdag heel heftig !!! Ze is ook bij de HA geweest en dr hoofdpijn was zo erg dat de HA dacht dat ze een Tia had gehad, maar dat is als het goed is niet zo. Ze hebben alleen wel ontdekt dat ze misschien een hartafwijking heeft. Dus Migraine is toch ergens goed voor soms
Ik ben niet boos Kim, maar ik wilde het gewoon even rechtzetten voordat ik een stempel pillenslikker krijg. Bovendien ben ik zelf bezig met een opleiding drogist, ik werk zelf in een drogisterij dus ik weet echt wel wat ik doe hoor.
Van op je tong bijten?? Dat staat ook los ervan hoor... . Maar ik heb wel last van vastzittend slijm in mijn neus, en daardoor hoofdpijn.
Tja, en paracetamol is slecht voor je lever. Niks slikken is wat dat betreft het beste, maar niet altijd haalbaar.
Ik heb ook de migraine soort waarbij paracetamol geen sier helpt, en bij daisyman helpt paracetamol ook niks.
Ik heb geen migraine, maar wel vaak flinke hoofdpijn ( chronische bijholte ontsteking ) tja alleen slapen helpt dan hahaha. Daisy beterschap met je verkoudheid, je bent niet de enige hoor, deel het leed met je mee. Alleen tongbijten niet hoor Heb je nu niet verschikkelijke pijn aan je tong en oren?
hello again! Kim: je hebt ook geen meisjesnaam nodig dus geen zorgen Truus: denk aan je hoofdpijn lieverd! knuffel! doe lekekr waar jij je goed bij voelt is mijnadvies
Truus beterschap. Hoe was het bij de ha met Joey? Vervelend meis je hoofdpijn. Verder even wat 'minder' nieuws. Onze oppas wil straks weer gaan werken en dus niet meer oppassen als ik weer aan het werk ga na mn verlof. Dus moeten weer een andere oppas zien te vinden voor de vrijdagen.. Hmmmzzzz baal er wel een beetje van, maar goed, dat is logisch !! Jildou vindt het daar zoo leuk.
Nou Kdv staat onderaan !! Niet dat ik er iets op tegen heb hoor.. Het liefst heb ik m'n moeder hier op vrijdag !! Maar ja.. die werkt 4,5 dag en zal wel niet minder gaan/ kunnen werken Gastouder heb ik op zich geen problemen mee, en een lieve vriendin die heb ik op zich wel die het wil doen, maar die werkt dus vrijdags, dus dan zou ze met schoonmoeder moeten ruilen en dat moet weer net kunnen. Maar even zien. Ze moet er zelf eerst ook maar even goed over nadenken of ze het echt wel ziet zitten, ook omdat ze ook met een tweede bezig zijn zwanger te worden. Ik vind het voor Jildou niet erg naar kdv hoor, maar een baby heb ik daar eenmaal liever niet. Niet dat ze slecht behandeld worden hoor, maar dat is mn gevoel gewoon. T liefst ben ik het eerste jaar thuis !!
Die mening over het 1e jaar thuis deel ik met je hoor! En achteraf ben ik heel blij dat Joey het 1e jaar naar een gastouder is geweest. Die meiden op de babygroepen zijn echt zulke lieverds hier, maar op de een of andere manier heb ik het idee dat ze toch minder aandacht aan elk kindje kunnen geven. En ze kunnen ook niet altijd met het ritme van thuis mee, dat kan een gastouder vaak weer wel. Maargoed, ik moet het hier maar bekijken hoe het gaat met een brusje. Misschien denk ik er dan anders over aangezien brusjes voorgaan op de wachtlijst. Je zit dan toch weer met 2 adressen die je af moet crossen enz