rebbel fijn dat het zo goed gaat. truus ja lekker je kleintje ophalen, hoe gaat het nu met je?? nog 1 dagje zal hard voor je duimen.
nog 1 dagje truus, dan is het afgelopen met dat ellendige wachten... ga je nog iets leuks doen vandaag?
truus ik ben aan het duimen hoor. dikke kus sam lekker meis dat kor zijn baan houd. is toch een last die van je schouders afvalt he? dikke knuf rebbel. rustig aan meisje. geniet jij maar lekker van je kleine meid en je grote jochie. hoe gaat het met jou eigenlijk? al lekker aan het herstellen? wij zijn gewoon tot 11 uur niet naar beneden geweest. boven ontbeten fruitje gegeten en lekker tv gekeken en met donique geknuffeld!~hihihi heerlijk mocht wel weer eens zo'n ochtendje. voor het eerst sinds tijden weer in een lichte badkamer gedouched! hahahahahhaa
Truus: het is toch weer extra geld vandaar... Sam: goed nieuws! Daantje: o ik wordt zo moe van hem. nu heeft die weer allemaal nieuwe spullen voor der gekocht. Erg lief hoor en deels wat ik gevraagd heb maar ik kan dat niet opbrengen en dat weet die en pakt mij daarmee snap je. is echt der liefde aan het kopen. maar ik zeg verder niets erover want ik maak me zo kwaad. Wendy: veel plezier! Rebbel: ben zo nieuwsgierig dat ze nu wel mag komen maar verder gaat het ebst mik: gelijk heb je daar is het weekend voor! Truusje: denk aan je!
Zo daar ben ik weer! Vanmorgen zijn we aan de slag geweest in Joey's kamer. Hij werd smiddags thuisgebracht dus hebben we zn kast ingeruimd, babymeubels eruit (ledikantje staat nog want ja, hij moet wel kunnen slapen) en schilderijtjes hangen enz. Toen kwam Joey thuis, heel de middag bezoek gehad en schoonpapa is blijven eten. Vandaag een emo bui, maar gaat wel weer over voor ik een jochie word.
Knuffel Truus! Hoe komt het meis dat je ineens zo Emo werd? Hoe laat moet je morgen voor de uitslag? Ik ga heel erg aan je denken.
Nou, ik vloeide 2 dagen niet meer dus dachten we; Yes! Piemelen! Maargoed, dat ging niet zo soepel als gehoopt. Uiteindelijk wel goedgekomen maar daarna ga je wel weer malen in he hoofd.
Het is telefonisch spreekuur, dus ik word tussen 12 en 13 gebeld. Zodra ik wat weet sms ik naar Wendy, dan mag zij het voor mij hier neerzetten.
truus: lekker bezig geweest dus. en ja die vraag wilde ik ook sgtellen wendy! Wendy: pb je adres even als ej wilt voor de geboortekaart. ik heb hem niet meer...
Oké!!! Toppie.. Nou ja, liever niet gehad, maar je snapt me wel !! Weten we tot hoe laat we moeten duimen!!!