De E71, nadat ik Missy heb gesproken (Haar beste vriend is nogal van de gadgets en had geen goeie ervaringen met BB + haar zwager die ook een E71 heeft en die er goed over te spreken is) ben ik toch overstag gegaan. Ik heb de zwarte!
Lala, dat had je best mogen zeggen hoor! Wat klote voor je zus! Spannend voor je ouders, die staan nu stand by zegmaar? Hoe is het met Bert gegaan vandaag? Maranka, flink bagger zeg die nega test! en idd; geen bloed geeft moed! Hopelijk is hij later deze week wel positief en knalt de streep eraf!
Fijn Lala! LOL Maranka, lekker hoor!!! Ik moet nog eten maar heb geen zin om op te staan! Trouwens een MIJLPAAL hier! Joey slaapt nu in zonder muziekdoosje!!!
Ik ben ook benieuwd Truus! De meid van vriendin van mij was 24 maanden en dat gaat heel goed. Komt er niet eens uit !!
Hier zal het niet lang meer duren. Bedje van S. gaat naar beeb. En we willen S. wel ff de kans geven om te wennen daaraan.
oh was gisteren bij zusje en vriend en julia. daar waren ook vrienden van ons met hun zoontje van een maand jonger als donique. ' en jeetje wat was ik toen trots op donique zeg. die gaf alles weg en zat zich lekker uit te sloven. terwijl hij als een chagarijn rondliep alles wat op tafel stond opat en pakte (donique niet haha) en met alle speelgoed liep te smijten. wat dat betreft hebben wij toch een lief meisje hoor. ze is zo zoet. en als je nee zegt is het gewoon nee. perfect. ze probeerde niet eens dingen van tafel te pakken. heerlijk!