Wat is een lachzak ?? Is dat ook bij de bartsmit verkrijgbaar? Mn moeder gaat na de stad als ze klaar is met werk dus heb haar maar meteen gevraagd of ze ook langs de bartsmit kon gaan. Heb gevraagd of ze 15 max per persoon iets wilt halen, iets van duplo ofzo of een leuk puzzeltje, zolang het maar 3+ is en creatief. Hoop dat ze wat vind.. De bartsmit waar ik heen wilde gaan is maar heel beperkt, hartstikke klein en meer gameconsoles en babyspul. En om richting stad te gaan zie ik niet zitten, ben nog steeds ziek en zieker worden is geen optie haha.
Zo'n zak dat als je er in knijpt het heel hard gaat lachen. Simpel, maar mijn neefje vond het geweldig. Vast wel te krijgen bij Bart Smit.
Hahah hebben ze daar ook een knijpvariant van? Ik had vroeger in mn happymeal de gooi variant ervan, geweldig hahaha. Tis denk k alleen niets voor de meiden die zijn meer doeners, lekker bouwen en knutselen, en stoeien met elkaar en hun grote broer haha. Ik heb de verantwoording lekker aan mn mams gegeven gna-gna. Ik ga nu ook nog ff proberen te slapen. Want ik ben echt gaar van de afgelopen nachten dat ik niet heb geslapen. Helloow Wennieee.. Fijne avond meiden, niet teveel beppen he anders moet ik morgen nog meer terug lezen dan ik nu moet doen.
Echooooo! Ikdus, Playmobiel kan erg leuk zijn en Little People ook! Zijn beiden veel in de actie en in vele soorten en maten. Heb pauze en zit saai alleen....
@maranka: ik dim voor je meid! @zora: oh meid ik hoop het zooo voor jullie!! ik duim me suf! @truus: meis, het is allemaal niet niks wat jij de laatste tijd op je bordje krijgt! dikke knuffe3l! ik wil wel even tegen je zeggen dat een kennis van mij hetzelfde had en ook daar hebben ze een stukje weg gebrand, dat is allemaal goed gegaan en de controle daarna was helemaal goed! gaat bij jou ook helemaal goed komen meis! liefs rebbel
Zora: Hier draaien de duimen dan nu voor jou!! En verder voor de rest die ze nodig heeft hoor !! Ik hoop zo dat dit de eerste en laatste icsi is voor jullie!! En we elke maand een prachtige buikfoto van jou zullen zien of week !! Dikke knuffel meis en zet hem op!!! Sniffy hoe is het met jou??
Mama: Met de hondjes gaat het goed. Kyra wordt nu wel een echte puber, maar ach dat gaat ook weer over.. Beetje sloperig vooral als wij niet thuis zijn .. Ze hebben nu beiden een kong gekregen en dat scheelt dan wel weer.. Lief dat je t vraagt!! En jij mag ook los he?? houd je t nog wat vol?
hallo dames, @Truus, wat een rotnieuws zeg. Dikke knuffel! @Zora, spannend om met ICSI te beginnen. Ik duim voor jullie! @Sam, met mij gaat het goed hoor, dank je. Nog 1 nachtje werken en dan heb ik 2,5 week vakantie. ben vanmiddag weer naar de orthopeed geweest met Fenna. Het gaat de goede kant op, maar ze moet hem nog steeds om en moet over 3 maanden terugkomen Ik had eigenlijk wel goede hoop dat ze hem alleen 's nachts om zou moeten.
Zora, jullie hebben nu onderhand wel genoeg geduld gehad hoor, en icsi geeft jullie waarschijnlijk toch een betere kans, gezien de tegenvallende bevruchtingen bij ivf... duim echt voor jullie dat het goed komt. Heb er echt vrede mee dat mijn ouders eerder zijn, zoals ik er ook vrede mee heb dat zowel mijn zus als bert zijn zus waarschijnlijk ook eerder zwanger zullen zijn dan ik. Weet niet hoe het komt, maar hier is de knop echt om, gun ieder zijn geluk en het doet me allemaal niet zoveel pijn meer als een tijd terug.... Maranka, ik duim voor je, wanneer ga je weer testen? Truus, weer aan het internetten op het werk?
Sniffy: Fijn dat het met jou goed gaat, maar wel een domper dat Fenna de spreidbroek nog niet af mag En dan is 3 maanden weer zo lang he !! Vind het echt rot voor jullie dat Fenna hem niet eerder heeft gekregen.. Dan was ze er nu wel vanaf geweest.. BAH!!! Lala wat ontzettend knap en goed zeg!! Hopelijk straks ook snel een pleegje voor jullie.. En meis.. Je weet het he, het is zomaar zover hoor!!!
maranka: i know. ik zeg het ook niet omdat het makkelijk is lieverd. knuf! Rebbel: fijn te horen dat alles goed gaat en beterschap voor Luna! Zora: hey lieverd! hier alles goed hoor. het gaat opschieten inderdaad ds je wee het dan geef ik het stokje over aan jouw he! Ontzettend veel succes vrijdag! denk aan je! en je doet het gewoon meteen goed. 1 punctie en heel veel cryo's! ben je meteen klaar! knuf!!! UMC waar julli heen gaan? Daisy: ik snap het ik weet dat je dat toen zei namelijk. Sam: goed te horen! en ja inderdaad maar alles gaat goed. bloeddruk blijft alleen hoog 's ochtends. ik moet donderdag weer dus even afwachten...en ik denk dat madame weer overdwars ligt...al die tijd goed gelegen en dan nu dit weer... Sniffy: wat balen! dikke knuffel! lala: dat je er op die manier vrede mee heeft is alleen maar goed voor jezelf denk ik. knuf! meiden fijne avond!
Sniffy, wat een tegenvaller zeg. Je had het zo gehoopt dat ze nu er overdag vanaf zou zijn. Hoop nu maar dat het over 3 maanden gedaan is met die spreidbroek. Lala, wat goed van je dat je je eroverheen hebt gezet. Maar toch lijkt het me dat het regelmatig erg confronterend kan zijn. Blijf voor jullie hopen dat jullie straks een lief pleegkindje krijgen en daarnaast ook een lief kindje van jullie zelf. Zora, mijn duimen draaien alvast voor jullie hoor.
Linds, wat ben je toch een kanjer dat je met dit alles zo goed weet om te gaan! Ik heb echt respect voor je! Zora, dat geldt ook voor jou! Mama, hoop dat je meissie niet overdwars ligt. Even spannend dus donderdag. Sniffy, ach nog niet van de spreidbroek af. Dat is balen! Maar wel lekker vakantie straks. Geniet ervan Ik durf even niet meer te testen, dus weet niet wanneer ik weer een testje ga wagen. Voel van alles dat lijkt op ongi, maar voel ook van alles dat lijkt op zwanger. Afwachten dus....
Maranka, nog even geduld meis!!! Even afwachten maar!! Mama: Hmmmz dat zou wat zijn, hopelijk valt het mee en ligt ze nog gewoon prima!!! En hopelijk dat je bloeddruk niet te hoog is.