Maranka, ik hoop dat je Wendy nadoet. Eerst negatief testen en daarna lekker een positieve test in handen houden.
Dat hoop ik ook! Morgen eerst maar weer tempen en hopen op een hoge temp. Dat geeft ook wel wat duidelijkheid. En als ik durf misschien een test.
Ik zal voor je duimen Maranka. Nu ga ik eerst lekker slapen. Ik voorspel een ramp nacht hier....Jesse heeft 39,2 en een verstopte neus. Net was hij al helemaal in paniek. Nu slaapt hij weer.
Wen ik hoop dat je een beetje kan slapen! Joey is ook weer verkouden, arme kindjes hebben wij he! Ik ben een beetje aan het lezen geweest op internet. Ik zit eraan te denken een gesprek aan te gaan in het ZH, ik heb een heleboel gelezen over een conisatie onder narcose. Mijn gevoel zegt dat dit de oplossing kan zijn voor mij. (net als dat mijn gevoel zei dat ik een uitstrijkje moest maken) Ik moet alleen even uitzoeken wanneer ze daad werkelijk een conisatie uitvoeren en of ik ook tot die groep gehoor. Ik ga naar bed, info tolt in mijn hoofd. Slaap lekker All!!
Goed bezig truus! Lala, alvast bedankt voor het blazen. Ook bedankt voor het duimen meiden. We zullen zien....
Goedemorgen, vanavond nog werken en dan lekker vrij! Ik ben kapot, Joey was weer erg vroeg vanmorgen. Hopelijk is dat eenmalig!
sniffy wat een tegenvaller meis. hopen dat het over drie maandjes (hoipenlijk voor haar verjaardag) over is, truus als jouw gevoel dat zegt moet je het zeker even vragen meis maranka. ben me suf aan het duimen . wendy hopenlijk is je nacht meegevallen. hier een supernacht . donique krijgt denk ik weer een kies. want heeft knalrode schaamlippen en moet elke keer als ze gaat plassen of poepen huilen. echt zielig.! heb nu de oppas voor julia. mar die ligt lekker in de box! zondag gaan we uit eten met de ouders van die vriend van ons die overleden is. hij was 27 januari jarig geweest dus gaan we elk jaar rond die datum met alle vrienden en zijn ouders en broertje uit eten . om hem te herdenken en lekker over hem te praten etc. heb er zin in!
De nacht was redelijk. We moesten er een keer of 4 uur om Jesse te troosten maar hij sliep snel erna weer gelukkig. Nu heeft hij 36,4 hopelijk blijft dat zo
Veel plezier Kim!! Truus: Kan nooit kwaad denk ik om te kijken of dat lukt en werkse vandaag! Wendy: Gelukkig en de koorts weer weg. Hier ook 1 met een giga-snotneus. Ze is gister ook niet mee geweest op kraamvisite. Denk dat wil ik haar dochtertje niet aan doen !! Ze heeft gelukkig wel lekker geslapen vannacht.