Kruimels en spruitenclub

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Toevallig vond ik net een posi test van toen ik zwanger was van Jesse. Ik testte toen op 22 Maart posi. Een bevrucht paaseitje had ik toen LOL

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA Arm kind, heeft hij er wat aan over gehouden?? :p HIHI!!

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Chocolade bruine poep ;)

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha :d !! Lol :p

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Sommige icoontjes doen het niet he?

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Neej dan type ik ze wel goed, heel irri :(

7. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    2 jaar geleden was ik al half met verlof.. hihi.

8. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Denk toch dat het hier niet raak is deze ronde.
    Mijn temp is nog goed, maar heb al twee keer rood gehad met afvegen. Gisteravond net voor het naar bed gaan en vanmorgen.

Dus nu wachten tot het echt doorbreekt en dan door voor februari. Met als resultaat hopenlijk een heel mooi verjaardagskadootje in oktober.

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    gatverdarrie! maranka ik denk dat ik volgende maand maar niet voor je ga duimen,. misschien dat al dat duimen juist tegenwerkt!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje balen meis :( :( !!

Grrr.. ik had net berichtje getypt.. Nou dan een mooi verjaardagscadeau graag :D !!

11. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    :D Ja dan maar een rondje niet duimen....

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hahaha maar hopen mag wel dus dat ga ik heel hard doen.

13. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Dank!

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meiden, bedankt voor alle lieve woorden!

Linds: Wat goed meis, dat je er vrede mee hebt. Vind ik echt heel knap. Respect meid, en heel fijn voor jouzelf vooral. Knuf! Ik heb dat nog niet echt. Ja bij sommige mensen wel, maar bij dat verhaal van mijn zwager dan weer helemaal niet. Soms zou ik wel willen dat alles achter de rug was, kindje of geen kindje, dan kunnen we verder met ons leven en vooruit gaan plannen want dat is nu heel moeilijk.

Sniffy: Oh meis, ik snap dat je daar een beetje teleurgesteld van bent. Nog 3 maanden. Ik duim dat het na die drie maanden super verbeterd is.

Kim: Wat een mooie traditie, zal voor zijn ouders ook super zijn, dat hun zoon elk jaar nog zo herdacht wordt.

Truus: Wat ben je toch een lieverd! En bedankt voor je berichtje op mijn hyves. Echt lief!!!!

Maranka: Het klinkt niet goed, maar kan het nog beide kanten op of niet? Hopelijk dan volgende maand (samen met mij) een posi test?

MamaS:Ik wil het stokje graag overnemen hoor! De punctie en TP hebben we inderdaad in UMC. De FM-en gewoon in ons eigen ziekenhuis.

Nog 2 nachtjes!!!! En dan mogen we weer! Moet zeggen dat ik wel een beetje kort lontje heb doordat ik aan de pil ben, hopelijk wordt dat niet erger straks met nog meer hormonsters erbij. Arme Zoraman.

Liefs Zora

15. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Zora, dat lijkt me geweldig.
    Ik zou niets liever willen dan samen met jou positief testen!

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Knuffel voor Maranka en Zora

17. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Same here! Zou het helemaal geweldig vinden. :D

maar laat ik maar niet op de zaken vooruit lopen.

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    maar wat gaat er nu precies gebeuren zora? eersta vanaf vrijdag deka spuiten en dan? eitjes weghalen bevruchten en dan weer ongie afwachten en daarna terugplaatsen? of is dit erg kort door de bocht?

ga voor jou uiteraard weer duimen en hopen en vingers kruisen etc etc etc etc etc. want wil nu die taart wel eens maken voor jou! en brengen!

19. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

morgen meiden!

Maranka: ik blijf gewoon hopen voor je! en ja we horen het wel morgen. heb overal vrede mee gek genoeg. Was natuurlijk al heel lang (tot voor de kerst) op de hoogte van het feit dat ze dwars lag dus al het andere is meegenomen.

Thanks Sam: en net wat ik tegen maranka zei, we zien het wel ;)

Maranka: kaartje is inderdaad erg mooi hoor! EN NIET TESTEN, AFWACHTEN. helpt geloof me ;)

Jesse: beterschap!

Truus: even gelezen op internet wat het inhoud maar zoals ik begrijp gaat het hier om de manier van het weghalen van het weefsel. Dan zal ik helemaal zeggen: doe waar jij je goed bij voelt!

Donique: beterschap!

kim: goed idee dat etentje. Alvast veel sterkte/plezier

positieve tets: die datum zal ik nooit vergeten ;) als mede de datum van terugplaatsing ;)

2 jaar geleden: hadden we nog niet voorzien wat er voor ons lag

maranka: knuffel! ik weet niet of je het ooit heb overwogen en ik zeg het niet snel maar weet ej dat je eerder bij de HA aan kan kloppen als het niet lukt voor een 2de? namelijk al na 4 maanden?

Zora: het zijn echt lieverds daar en je ebnt echt in goede handen. Je weet dat ik aan je denk he! welke medicijnen moet je spuiten? en dan volgende week ongeveer de punctie? spannend!!! we gaan gewoon rechtstreeks oversteken straks hoor ;)

Kim: Je zit bijna goed op het ongi afwachten na. Je moet het zo zien dat je door het spuiten avn de medicijnen een nieuwe cyclus "creeerd" en soms verlengd/verkort. Als de eitjes groot genoeg zijn heb je de punctie. Dan meteen die dag de bevruchting door eht ziekenhuis, dan gaan ze 3 dagen rijpen als het waren. Dan wordt er gekeken hoeveel er goed zijn (tenzij er geen bevruchting plaats heeft gevonden of wat dan ook) en worden deze dus 3 dagen na de punctie teruggeplaatst. Dan moet je 2 weken wachten en test je. dus technisch gezien een normale cyclus periode.

Zora: hoop dat ik het goed uitleg. dit is op eigen ervaring geantwoord.

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Even in het kort:

22-01 1e Deca spuit
    29-01 stoppen met de pil, doorgaan met Deca, ongi worden
    5-02 1e Puregon (voor de groei van de eitjes) spuit, naast de Deca
    (8-12 febr lekker midweekje Center parcs) :D
    12-2 1e Follikelmeting (afhankelijk daarvan nog een follikelmeting of medicatie ophogen)
    17-2 als er genoeg eitjes zijn en als ze groot genoeg zijn de punctie
    (hiertussen de bevruchting en doordeling)
    20-2 TP (mits er bevruchtingen zijn opgetreden en deze goed zijn doorgedeeld)
    3-3 testen!!!!

Dit is zo ongeveer het schema, de punctie kan iets afwijken want hangt ervan hoeveel eitjes er ontwikkelen en hoe ze groeien. Wordt nog wel spannend omdat ik vorige keer zoveel eitjes had ga ik nu minder eenheden Puregon spuiten dus hoop dat er dan wel genoeg gaan groeien.

Hoop dat het een beetje duidelijk is, want kan me voorstellen dat het voor jullie allemaal abracadabra is. :D

En....ik vind het nu ook weleens tijd worden voor die taart. :D

Edit: MamaS heeft het ook goed uitgelegd. Alleen had zij het korte schema en ik heb het lange schema. Helaas. Dat betekent dus langer spuiten. Vraag me niet waarom de 1 een lang schema heeft en de ander een kort. ;)

Deel Deze Pagina