oke dus je hoeft niet tussen de punctie en terugplaatsing een cyclus te wachten. kijk dat is goed nieuws. ik dacht dat die twee dingen in andere cyclussen moesten vandaar! super!
Klopt! Ik word nu nog 1 keer ongi tussedoor tijdens het spuiten van de Deca. En daarna hoop ik heel lang niet ongi te worden.
maranka je temp is wel hoog en toch ongie?? alle snotterende spruitjes beterschap. lala fijn dat bij jullie de knop om is, ik hoop dat je wat rust krijgt hier door. hopelijk hoeven jullie niet te lang te wachten voor een pleegkindje.
Misschien ga ik je raad wel opvolgen MamaS. En vanmiddag eens de huisarts bellen. Ongi zet al wat door...
jaja nog negen nachtjes slapen en dan word onze joey alweer 2! jeetje wat gaat die tijd toch snel! wanneer gaan jullie ongeveer voor een brusje truus? met 3 jaar zei je toch?
Zora, hoe zat het nou met de vergoede pogingen die jullie nog hebben? 2 ICSI's toch? Kim, ik weet totaal niet waar ik op moet rekenen. Ik hoor nu overal om me heen van dames die zeggen dat ik zsm zwanger moet worden. Alleen ik heb zoiets van; Zolang ik niet weet wat er gaat gebeuren en niet weet hoelang ik nog op deze flat zit ga ik nog nergens aan beginnen. Ik ben op dit moment ontzettend gezegend met een prachtig mannetje en die kan ik alles geven wat hij nodig heeft. En weet daarom ook niet of ik er nog een keer voor ga. Bovendien sta ik er ook bij stil dat het bij anderen niet zo makkelijk gaat als bij jou of bij mij en dan denk ik wel eens; Het is goed zo. Maar wie weet ben ik over 1 jaar helemaal schoon, zijn we verhuisd en gaat het financieel wat lekkerder en denk ik JA, We gaan er voor!
Inderdaad heel mooi en lief verwoord Truus. En zo te lezen heb je hier erg goed over nagedacht. Wij krijgen in totaal inderdaad nog 2 ICSI's vergoed. En hopelijk komen er uit de behandelingen ook nog een paar cryo's, dat zijn dan toch weer extra kansen. Mochten de 2 ICSI's beide mislukken, stoppen we. Ik wil in principe wel zelf betalen, en we kunnen dat financiel ook wel als we bv een keer op vakantie gaan overslaan, maar mijn mannetje wil dat (voorlopig) niet. Misschien tegen die tijd wel maar we moeten wel ergens een lijn trekken. Het is te slopend om hier nog jaren mee door te gaan. Respect voor vrouwen die dat wel kunnen, maar ik weet niet of ik dat zou trekken. Ik hoop dat in de toekomst meerdere pogingen vergoed zullen worden. Misschien kunnen we dan nog een of meerdere vergoede pogingen doen. In principe heeft een IVF/ICSI gelijke kansen als gewoon klussen. En als je gewoon klust ben je ook niet altijd meteen binnen 3 maanden zwanger dus eigenlijk is het oneerlijk dat er maar 3 pogingen vergoed worden, maar ja wat doe je eraan.
Daar ben ik het helemaal mee eens Zora. En idd, ik vind het uberhaubt al knap.. Als je ziet wat je allemaal moet doen pfff.respect!!
ik ben naar mijn werk meiden, eens zien wat het bedrijf nu weer te melden heeft..... Word zo niet goed van die vergaderingen, allemaal jaknikkers op mn werk.....
zora: mee eens maar ik denk dat het ook een psyhisch bruggetje is. niet bij stilstaan het gaat goed komen! Truus: sterkte! ik ben naar borstvoedingscursus!
Zora, ik hoop echt dat alle ellende jullie bespaard blijft! Deze ICSI moet gewoon goed gaan!! Met genoeg cryo's natuurlijk!
Dankjewel voor de reacties op mijn berichtje. Punt is dat het wel verrekte zeer doet om dit zo neer te zetten. Ik weet ook niet echt hoe ik me voel, het gaat op en af zegmaar. Ik hoop gewoon dat alle ellende snel voorbij is, zou zo graag naar de toekomst willen kijken maar voor mijn gevoel lukt dat niet echt. Ik weet ook wel dat ik niet ziek ben, dat het nog geen kanker is en ik wil ook helemaal niet zielig zijn/gevonden worden. Maar van sommige mensen die ik ken had ik wel op wat meer steun gerekend. Helaas kom je er met dit soort situaties erachter wie werkelijk je vrienden zijn en wie niet! Daar heb ik nu echt van geleerd en zal er bij die mensen zeker anders bij reageren als zij wat hebben. En hopelijk zien diegene dan in wat ze een ander allemaal aandoen.....