Kruimels en spruitenclub

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik moet toch bij blijven he haha, anders kan ik morgen of wanneer ik ook puf heb niet uitgebreid reageren op de lieve dingen die ik vandaag heb gelezen.

2. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Voel je je nog steeds zo ziek meissie?

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Dat valt opzich wel mee, maar ik heb echt nachten lang zo weinig/kort geslapen door t gehoest en verstopte/loop neus.

Dus ik "haal" dat nu allemaal in haha.
    En van veel slapen raak je natuurlijk ook moe haha.

Maar ik hoop dat ik morgen echt ff op iedereen kan reageren.

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

en ik ben ook een stiekemerd!

5. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hopenlijk ben je snel weer lekker fit Ikdus.

Jij was lekker op je foon aan het meelezen truus?

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Dankje Maranka, wat ben je in een heerlijke lieve bui nog liever dan normaal haha.

7. ProudMum

hihi nee ik gebruik de zoekfunctie maar kom alleen maar berichtjes van mijzelf tegen!

**OOEPSSSS, Ben ik dan TOCH een FORUMJUNKIE???**

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hmm Truus, aan je berichten aantal zou ik niet denken dat jij een forum junkie bent haha.

9. ProudMum

Ik zat er net aan te denken!
    Maranka weet altijd de juiste woorden op het juiste moment te zetten. En ik kan niets anders zeggen dan "dikke knuffel" wat niets is vergeleken met Maranka's berichtjes:)

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Helemaal mee eens, maar dat geldt ook voor jouw !!!

Want jij weet ook het juiste te zeggen op de juiste momenten !

11. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Pff en dan noemen ze mij lief...

Dan kan ik er hier zo nog een stuk of 10 ( met z'n hoevelen zijn we eigenlijk??) opnoemen en jullie, Truus en Ikdus , horen daar ook bij!

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Word het hier een emo uurtje ofzo haha.
    Gekke Maranka, ik kan in iedergeval niet tippen aan jullie.
    Ben soms lief, maar zo lief haha.

13. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Je hebt me laatst anders behoorlijk geraakt met je wijze woorden. ( als je wilt zoek ik het even op... ;) )

Dus niet zo bescheiden Ikdus..

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Tis gelukkig donker in mn kamer anders zag je rode wangetjes :p

Lieve Maranka, ik ga slaapie doen.. Dus ik zeg gedag voor vanavond. Jij ook lekker slapie doen straks.

Hugg.

15. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ette utte!
    ( welterusten op z'n Jasper's)

Ik ga ook maar slapen. Was me het dagje wel...

16. ProudMum

Goedemorgen,
    Hier was het 4.25 dat Joey wakker werd. Hij had echt bere honger maar wilde niet meer slapen.
    Als hij straks op het kdv is ga ik eerst boodjes doeb en daarna languit op de bank een filmpje kijken!

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen..
    Pfff Truus: Dat zijn geen leuke tijden :( :( !! Je hebt gelijk, straks lekker op de bank (jaloers :D ) !

Maranka: Dikke knuffel en zo herkenbaar, ook al waren we hier snel zwanger, herken ik dat net als wat Lala zegt heel goed. Toch blijf je even hoop houden... Pfff moeilijk hoor. En lekker dat je je even uitgeleefd hebt ;) !!

Truus: Begrijpelijk, je weet nu gewoon niet wat de toekomst je gaat brengen, weet niemand, maar in jouw geval is het toch een deel van je droom waarschijnlijk? Brusje voor Jasper? Verder wat betreft lange topics: De ZNM mama's is gister gesloten en we moesten een nieuwe openen, dus ik denk dat dat hier ook aan zit te komen...

Hier lang niet fit: Was er al wat bang voor. Weken in de stress gezeten, Jildou nu verkouden dus de kans was vrij groot.. Ach mag ook niet zeuren, verkouden ben ik al ruim een jaar niet geweest, dus wat dat betreft.. Heb het het dus heel sociaal van Jildou overgenomen ;) !! Zometeen ook nog de directeur in m'n klas te kijken.. pfff.. Beetje onzinnig want ik heb nog niet eens 10x na het vorige bezoek voor de klas gestaan, maar goed, dat meld ik ook wel even ;) !! Verder vandaag dus niet aanwezig ;) ..
    Fijne dag iedereen (voor zover mogelijk)...

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oh nou ja een vers topicje is ook niet erg toch? we hebben er al wat versleten hahahahahaha

truus heel begrijpelijk hoor meis. en idd in dit soort tijden leer je je vrienden kennen.

maranka meis. ik hoop uiteraard ook dat het niet doorzet. maar als het wel doorzet vind ik samen met zora zwanger zijn wel een mooi doel! saampjes begin maart testen.

hier gaat het goed ,maar zit wel ineens te denken hoe snel het wel niet gaat. alweer bijna 30 weken en moet nog zovel doen voordat beebje kan komen. dus dit weekend ga ik mijzelf eventjes een schop onder mijn reet geven en op zolder schuren!

kussies

19. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Mogge meiden!

@ lala : wat denk je wel niet?? Tsssss hier stiekem zijn en bejewelen??

;) :p

Ik lag al een tijdje op 1 oor op dat tijdstip, haha.

Enne : wanneer gaan we op slot? Ik merk t wel ... misschien kan er eerst een link van een nieuw topic gepost worden, dan hoef ik niet te zoeken later ;)

Deel Deze Pagina