Goed zeg, huisje aan de kant! Moet wel lachen om al jullie buren verhalen. Hihi, heb tijdens studie ook in een rijtjeshuis gezeten, maar denk dat de buren meer last van ons hadden. Nu wonen de buren op 100 mtr afstand, heerlijk! Ik heb mijn auto net in internet gezet. Vind het wel spannend, straks krijg ik van die vage handelaartjes aan de telefoon... Ga nu nog ff de bekleding poetsen, hij moet wel helemaal strak zijn hè!
hihihihi, handelaartjes. Pas je wel op dat ze niet te weinig geven voor je autootje he! Poetsze! Nog geen nesteldrang?
Hallo lady's gistere ovulatie test gedaan en bleek hardstikke vruchtbaar gistere direct geklust hopelijk gaat dit nu eindelijk werken wens iedereen een fijne dag
haha zal ik zeker doen hopelijk heeft het effect ben dus eerder vruchtbaar dan dat me banner het aangeeft gelukkig uiteindelijk door veel lezen ook die testen gehaald en moet zeggen nu weet ik tenminsten wanneer ik klussen moet
Dag dames, allereerst @ Sniffy, gefeliciteerd meid! Aanpassen die banner WE HEBBEN DE SLEUTELS VAN ONS NIEUWE HUIS! Vanmorgen contract getekend en toen in het huis sleutels gekregen van de opzichter ! Dus vanaf vanavond aan het werk daaro Ik wou er al bijna niet meer weg vanmorgen (behang ging er zo makkelijk af hihi), maar moet helaas gewoon werken. Dus dan morgen maar op tijd bedje uit ! Grt.Racebabe
Balen lala! Ik hoop dat het niet doorzet! Meiden ik ga werken ik ben er aan het einde van de middag weer! Tot later!
Nou er heeft nog niemand gebeld voor mijn mooie autootje . Nesteldrang ben ik hevig aan het onderdrukken.... Kan moeilijk in de stacaravan gaan nestelen.
ik ook, het verlangen naar een kindje wordt zo groot. bert heeft beloofd dat hij voor zijn 25ste zijn zaadjes laat checken. in oktober wordt ie 25 net als ik