Hoi hoi, Kim, dikke knuffel meid. Wat triest voor je zus zeg, dat gun je toch niemand he. Lala, hopelijk zijn dit krampjes met andere bedoelingen. Pff heb nou al een paar nachten gehad dat ik elk uur voorbij zag komen op de wekker. Raar hoor, terwijl ik anders al slaap als ik m'n bed alleen al zie. Groetjes Tamara.
ik heb nachtdienst. heb vandaag van 8.30u tot 16.30u geslapen. ben nu al weer moe en ik moet nog heel de nacht werken.
Jannegie,ja goed geklust gistere te minsten dat hoop ik dan maar ja straks nog ffies en dan maar afwachten (alweer)hopelijk werkt het met die testen heb te minsten meer zekerheid want kluste net steeds voorbij mijn vruchtbaarste dagen blijkt wel weer
Vind ik helemaal geen slecht idee Gisteravond was gezellig. Vandaag een superdrukke, maar leuke dag gehad. Ik ben pas een kwartiertje thuis En ik moet nog eten... Ik heb nu wel een beetje last van mijn buik en rug! Hoe is het hier verder?
Kim wat een verhaal en ervaring voor jullie zeg. En wat ontzettend sneu voor je zusje en haar man. Verder heb ik het gelezen maar alweer kwijt. Eindelijk weekend en toch weer druk Maar wel blij met het weekend hoor. x
mooi bevallingsverhaal kim... Maar ik begin me nu toch wel af te vragen of ik dat wel aankan ( stom he?). Ik zie er als ik het zo lees echt zo tegenop Gelukkig kan ik nog 3 mnd aan het idee wennen
Lins, we zij zijn allebei toe aan vakantie, mannetje heeft het ook bere druk. En dan hebben we gelukkig nog 2 vakanties in het vooruitzicht, zo heerlijk!
en dan ga je waarschijnlijk al echt een flink buikje hebben als je terug komt ons buurmeisje was 16 weken zwanger toen ze op vakantie vertrok, ze begon net een beetje een buikje te krijgen. toen ze drie weken later terug kwam was de buik nogal gegroeid
lekker hoor.. geniet ervan Ik ga naar bed. Ben moe en volledig uit mijn hum dus... Ik ga slapen. Tot morgen
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARCH MANNEN Wat is het toch met die lui? Ik ben doodop, heb pijn, vraag hem om even iets in de vaatwasser te zetten... Een half uur later kan ik het alsnog zelf doen... Is ie beledigd. Nu zit hij kwaad (of beledigd of allebei) beneden en ik overstuur boven. En hij maar zeggen dat ie toch niks foutheeft gedaan ?!?!?!?!?