Goedemorgen lady's, Annemarie, van harte gefeliciteerd met de mooie echo! Ben vandaag lekker vrij. Maar moest toch nog vroeg uit m'n bed, lag toch al wakker dus dat maakt niet uit. Ze komen vandaag een nieuwe radiator hangen in de badkamer en om 7.30uur stonden ze voor de deur. Groetjes Tamara.
GOEDEMORGEN! Strakkies lekker mijn mama knuffelen, mijn broertje uit school halen en daarna voor mijn oog naar de dokter. Kan hij gelijk naar mijn oor kijken, die doet ook zeer... word mijn bril nu een beetje zat eigenlijk.... owja, hotnews; ik heb gister een officiele waarschuwing gehad..... ik was sleutelhouder, maar t was zo druk dat ik vergeten was de deur van de kooi dicht te doen( waardevolle spullen) en de magazijndeur stond open... 1+1=2 voor boefjes.... dus de districtsmanager komt binnen en zag dat.... eigen schuld dikke bult hahahahaha. Nu geld ie voor t filiaal geloof ik, ach en anders ziei k het wel. STOM VAN MIJ HE?
Truus, foutje bedankt. Tja kan in de hectiek wel eens vergeten worden toch? Wel balen dat nou net de verkeerde persoon er tegen aan loopt. Hoop voor je dat het niet al te veel consequenties heeft. Groetjes Tamara.
ik heb mijn filiaalmanager gebeld, en van hem mocht ik me niet druk maken omdat t zo'n vaart niet zou lopen. En anders maar wel. Tenminste, dat zei die! Dus dat ga ik dan ook niet doen, al kon ik wel janken hahahahahahah
goede morgen meiden... Een foutje maken is menselijk truus... Kan gebeuren! Ben nog steeds niet ongi! Die testen branden in mijn handen!
Kan gebeuren hoor Truus, iedereen maakt fouten. Annemarie: gefeliciteerd met de goede echo. Ik ga over een uurtje naar het ziekenhuis, ben benieuwd.
Truus, ooo dan lijkt het allemaal nog wel mee te vallen. Gelukkig maar. Zora, succes in het ziekenhuis he meid. Rox, kan me voorstellen dat je testen branden in je zak. Ik had mezelf allang niet meer in kunnen houden denk ik. Ben erg benieuwd bij jullie hoor, hoop het zo. Groetjes Tamara.
zora succes is het Zh ! Zondag heb ik voor het laatst getest... Miss. Dat ik morgen middag/avond nog een xtje ga testen... Dan zijn jo en ik allebei vrij... Das natuurlijk wel zo leuk
goeiemorgen, ben net terug van de ha. Geen eiwit in mijn urine, maar mijn bloeddruk was wel schrikbarend hoog. Zo hoog dat ik op de grens zat waarmee ik nog bij mijn vk onder controle mag blijven. Stijgt ie, dan moet ik alsnog naar een gyn, zal ik aan de medicijnen moeten en frequenter gecontroleerd Mijn ha wilde niet dat ik nog tot dinsdag wachtte en ik moet mijn vk vandaag bellen om te vragen of mijn afspraak nog voor het eind van de week kan. Als dat niet kan, moet ik morgen bij hem terugkomen. Is mijn bloeddruk gestegen, dan stuurt hij me naar een gyn Ok, op eiwit zat ik niet te wachten, maar ik vraag me af of ik blij wordt van dit nieuws. Ik denk het eigenlijk niet
Knuffel Tipp, kan me voorstellen dat dit niet echt is wat je wil horen. Maar ik begrijp dat ht geen zsv is? Doe rustig aan meid.
meid je weet in ieder geval wel wat het is... en idd het is gelukkig geen zsv...das dus positief! knufff
ach meissie geen eiwit betekend geen zwangerschapsvergiftiging en dat is toch goed nieuws. en inderdaad als je erg hoge bloeddruk hebt is het beter als je bij de gyn onder behandeling bent. dan houden ze je in ieder geval goed in de gaten toch? goed van je dat je naar de huisarts bent geweest anders had je echt je veel te druk gemaakt en dat is ook niet goed voor je bloeddruk. dikke kus en knuffels van donique en mama kim