thanks meiden... Ja geen zw. vergiftiging is goed nieuws... Maar ben nog niet uit de gevarenzone... Volgens mij is dit een ernstige waarschuwing dat ik het echt rustiger aan moet doen
Goede morgen meiden. Hier heerlijk geslapen. Om 9 uur uit bed gegaan omdat ons ventje al de hele tijd lekker actief is. Mijn hele buik schud ervan haha.... wat een heerlijk gevoel toch! @ Truus Ik kan me voorstellen dat je baalde. Maar een fout maken is menselijk. Heel veel plezier vandaag en succes bij de dokter. Ik weet wat het is om een bril op te moeten als je lenzen hebt. Had 2 jaar geleden ook geregeld een oogontsteking. Nu gelukkig geen last meer van. @ Rox het blijft lekker spannend bij jou zeg! @ Kim jullie ook lekker geslapen? @ Tipp Dikke knuffel voor ju. Ik kan me voor stellen dat je blij bent dat het geen zsv is, maar dat je dit ook liever niet wilde horen. Doe je een beetje rustig aan nu!
nee niet zo lekker geslapen. donique wilde niet slapen in haar bedje en ik wilde haar niet bij me nemen met als gevolg dat ik elke tien minuten van half 12 tot 1 de speen terug moest doen. toen werd ze om 4 uur wakker en toen tot 5 uur weer bezig en toen omdat ik ook wou slapen haar toch maar bij me genomen. ik had vannacht trouwens ook een droom die net echt was. martijn ging bij me weg voor een ander meisje (vriendin van eenvriend van ons) nam de kois mee! (via mijn woonkamer) en probeerde donique ook aan die andere meid te geven door mij bezig te houden on donique buiten neer te leggen (maar ik had hem door ) he bah werd helemaal bang wakker en toen heeft martijn me moeten zweren dat ie nooit bij me weggaat! donique heeft vannochtend 115cc gedronken om 8 uur en zit nu weer te drinken. als dit geen sprongetje is weet ik het ook niet! kus
geloof me... ik ben al braaf... Thomas zal zelf de huiskamer maar moeten voorbereiden op het laminaat....
ja doe dat maar want dit is natuurlijk ook niets, geniet lekker van je kleintje op de bank met je voeten in de lucht! nou donique heeft vanmorgen om acht uur 115cc gedronken en nu net om half elf nog 70cc en nu ligt ze uitgeteld in de wagen hihihihihih. kus
ik ga vanmiddag maar een grotere speen halen voor haar zodat ze makkelijker drinkt oeps te vroeg gejuigd ze ligt nu te huilen dus ga de rest van de fles geven mzzl
Tipp, goed dat je toch nog even langs de huisarts bent gegaan. Inderdaad jezelf maar wat rustiger houden. Kan me voorstellen dat je je toch ongerust maakt, sterkte meid. Jeetje wat is het rotweer zeg, het regent keihard hier. Ben net tussen de buien door maar wat boodschappen gaan doen en zit nu lekker te genieten van een warme chocolademelk(vers gemaakt) en een stukje gevulde speculaas.
misschien vanmiddag even in de regen/wind fietsen... Knap ik meestal van op... Klinkt gek, maar ik vind het heerlijk om nat en koud te worden en dan kom je binnen in een warm huis en pak je een grote pot thee en dan op de bank met een boek
had ik ook altijd dat ik in heemskerk werkte. helemaal nat en koud (regenpak gewoon niet aangedaan) en dan thuis onder de warme douche en dan in je pyama op de bank!
ja dat dacht ik al. maar ik zag hem staan dus heb maar ffies gestemd meissie nou wij gaan naar de osteopaat meisjes dikke kus